Kako je Facebook kopirao Snapchat i šta Evan Spegel misli o tome?
Nakon što je Mark Zakerberg platio milijardu dolara za kupovinu Instagrama, suosnivač Facebooka je isto pokušao da uradi i sa još jednom veoma popularnom mrežom – Snapchat
Međutim, Evana Spegela takva ponuda nije impresionirala, pa ga je odbio čak dva puta. Pošto Zakerberg nije uspio da kupi Snapchat, odlučio je da kopira njegove opcije, pa danas aplikacije koje su u vlasništvu ove kompanije – Facebook, Messenger, Instagram i WhatsApp, koriste neke opcije koje je popularizovao upravo Snapchat.
Vlasnik Snapchata Evan Spegel nije kritikovao Zakerberga, već je izjavio da mu laska to što ga neko kopira, jer to znači da dobro radi.
Ulazak na teritoriju kojom vlada Snapchat, Facebook je najavio prije više od godinu dana kupovinom aplikacije MSQRD koja omogućava korištenje različitih efekata na licima korisnika, slično kao i na Snapchatovim Lens filterima. Nakon toga, Facebook je omogućio skeniranje QR kodova za profile u Messengeru, za šta su takođe dobili inspiraciju od Snapchata.
Prošlog ljeta, tokom sastanka sa zaposlenima, Zakerberg je rekao da će kamera uskoro zamijeniti tekstualni način komunikacije i postati najvažniji način na koji dijelimo sadržaj putem društvenih mreža, što je trend koji je započeo upravo Snapchat.
Najveći “napad” na Snapchat izveo je kopiranjem opcije Story u Instagramu. Korisnici na odabranim tržištima sada mogu da koriste i različite okvire koji se mogu postaviti iznad fotografija i profilnih fotografija, baš kao na Snapchatu, a prilikom live videa mogu koristiti selfi maske, za što se koristi tehnologija MSQRD-a.