7 aplikacija koje vam mogu pomoći u organizaciji posla i svakodnevnih obaveza

Mobilni

Između posla, aktivnosti, sastanaka i sve većeg broja poslovnih obaveza mnogi osećaju rastrzanost i uznemirenost. Današnji pametni telefoni i konstantno uznemiravanje samo mogu povećati ova negativna osjećanja

Međutim, telefoni mogu pojednostaviti neke stvari u vašem životu. Neke aplikacije vam mogu pomoći da organizujete vaše vrijeme, izgradite bolje navike, primate podsjetnike i još mnogo toga.

Google Keep

Pored čuvanja vaših bilješki, Google Keep vam daje nekoliko načina da ih organizujete. Na primjer, možete označiti povezane stavke istom bojom ili ih označiti određenim riječima, što olakšava grupisanje svega što se odnosi na kuću, posao, djecu itd. Takođe možete da sačuvate različite formate bilješke, kao što su tekst, liste, itd. Takođe možete sačuvati glasovne bilješke i slike. Ova aplikacija vam daje mogućnost da bilješke dijelite sa drugim korisnicima.

Cortana

Cortana može uzeti bilješke, pisati spiskove i postaviti podsjetnike zadataka. Podsjetnik se može podesiti na osnovu lokacije. Na primjer, ako se nalazite u blizini vaše omiljene cvećare, aplikacija će vas automatski podsjetiti da ste ubilježili kupovinu cvijeća. Podsjetnici mogu da se ponavljaju na planiran način, tako da možete kreirati nedjeljni podsjetnik: za prodavnicu, izbacivanje smeća ili bilo šta drugo što vam je svakodnevna obaveza, a često se dogodi da zaboravite na to. Cortana vas drži u kontaktu sa najnovijim prognozama vijesti i vremenskim prognozama.

Trello

Ova aplikacija nudi mobilne i veb aplikacije, a oba djeluju na isti način: Kreirate razne digitalne kartice i uredite ih u kolonama. Svaka kartica može predstavljati kućno poslovanje, stavku na listi za obavljenje posla ili događaja u kalendaru. Kolone mogu da predstavljaju kategorije zadataka, nivoe prioriteta, određene datume ili bilo koji drugi faktor koji biste mogli da organizujete sa svoje kartice. Kada odlučite o organizacionoj šemi, možete dodati detalje pojedinačnim karticama kako biste lakše upravljali njima. Možete napisati opis, primijeniti nekoliko etiketa u boji, označiti ljude kojima je potrebno ažuriranje ili podsjetnika, pa čak i dati kartici rok. Zatim saradnici mogu dodati komentare na kartice, priložiti datoteke i povući i spustiti kartice iz jedne kolone u drugu.

Smarter Time

Da biste efikasnije organizovali svoj život, morate znati kako da ga provedete, a to je ono što Smarter Time želi učiniti. Može čak i da prati vašu aktivnost automatski, bilo kakve praznine u vašem danu pokušaće da popuni na osnovu ranijih navika. Ovo je aplikacija koja pamti vaše kretanje i koja će na osnovu pomjeranja vašeg telefona pamtiti i u koje doba dana ste aktivni, ako vam je ta aktivnost svakodnevna aplikacija će to pamtiti. Ovu aplikaciju trenutno mogu koristiti samo Andoid korisnici.

Todoist

Todoist je jedna od najpopularnijih aplikacija za liste i sa dobrim razlogom. Ovaj sveobuhvatni alat radi na skoro svakoj platformi, uključuje i napredne funkcije za one kojima je to potrebno. Na primjer, ova aplikacija dozvoljava da svakoj stavci dodijelite prioritet. Takođe možete staviti da vas podsjeća na nešto što treba da radite svake nedjelje. Dok je osnovni nivo besplatan, možete nadograditi Premium planove za 29 dolara godišnje. Na ovom nivou možete tražiti podsjetnike zasnovane na vremenu ili lokaciji, uživati u automatskim rezervnim kopijama i dobijati grafikone koji pokazuju koliko ste postigli.

Habit List

Da biste koristili ovu aplikaciju, jednostavno označite postignuća u kalendar ili raspoređivanje potencijalnih obaveza. Zatim će vas aplikacija podsetiti na zadatke koje još uvijek treba da završite i šalje vam izvještaje o napretku kako biste vidjeli kreće pokušaj nove rutine. Svakog jutra vam može pokazivati listu zadataka za taj dan.

Pocket

Jedan od načina na koji većina gubi vrijeme jeste pretraga po internetu. Ova aplikacija vam omogućava da sve vijesti sačuvate za kasnije i pročitate ih kad budete imali vremena za to. Takođe možete oraganizovati svoje prikupljene članke i video zapise u kategorije kako biste ih lako ponovo pronašli.