VW mijenja logo i imidž
Njemački Folksvagen će u 2019. godini promijeniti logo, a novi znak kompanije trebalo bi da bude potpuno drugačiji od svih dosadašnjih
Kompanija bi novi logo trebalo da dobije već sljedeće godine, ističući da će biti savremeniji u odnosu na stare, kao i onaj koji se trenutno koristi.
Iz VW dodaju da će se kompanija novim logom odmaći od slova V i W koja su bila standard svih dosadašnjih oznaka od osnivanja tridesetih godina prošlog vijeka. Razlog ovih promjena sigurno je afera Dizelgejt, najveća u istoriji Folksvagena, ali i jedna od najvećih u autoindustriji.
Kako bi sve bilo spremno, VW je spreman na sve, pa i na promjenu imidža. Prvi čovjek VW marketinga Jochen Sengpiehl rekao je da će VW popraviti svoj imidž tako što će biti manje njemački.
U svojoj misiji da se približi potrošačima VW će biti aktivniji na društvenim mrežama i u digitalnoj promociji. A upravo će marketing biti presudan u budućnosti, jer će VW morati da opravda nešto višu cijenu svojih proizvoda, ali i da nagovori potrošače da prijeđu na struju i izaberu neki od I.D. modela.
Prema informacijama koje je objavio Blumberg, u VW još uvijek nemaju konačan oblik i dizajn novog loga. Iako su promjene kod velikih brendova normalne, odluka o promeni poznatog VW loga na nešto potpuno novo i drugačije mogla bi biti svojevrsno kockanje, piše auto.ndtv. Očekuju da će se proizvođač automobila ipak odlučiti na manje promjene kao i za toplije boje u izradi dizajna novog loga.