“Ralf Loren” dijeli otkaze i seli se na internet
Kompanija nije odgovorila na zahtjev Rojtersa da precizira koliki će broj zaposlenih biti pogođen ovim planom.
Zdravstvena kriza kovid 19 pokosila je tražnju za skupocjenim tašnama, odjećom i modnim dodacima u prodavnicama, primoravši kompanije koje se bave proizvodnjom luksuzne robe da smanjuju troškove i obustave planove o širenju mreže fizičkih prodajnih mesta.
Međutim, njihvo promet putem e-trgovine je porastao.
Iz kuće “Ralf Loren” naveli su da će investirati u digitalne platforme kako bi podržali prodaju putem interneta, zatim u proširenje personalizovanih proizvoda i u nove funkcije poput kompjuterske proširene realnosti (Augmented Reality).
Takođe će preseliti neke sisteme za ljudske resurse i planiranje na mrežne platforme u oblaku.
Kompanija je dodala da očekuje da će otpuštanja rezultirati bruto godišnjom uštedom prije oporezivanja od oko 180 do 200 miliona dolara. Predviđa da će u fiskalnoj 2021. godini imati jednokratne troškove pre oporezivanja od oko 120 do 160 miliona dolara.
Akcije kompanije su porasle jutros za 1,0 odsto na trgovanju prije zvaničnog otvaranja Vol Strita.