Volkswagen mijenja strategiju svojih sportskih brendova
Uprava i direktori Volkswagena razmotriće strategiju na sastanku u novembru te rade na novom „popisu obveza“ koje će kompaniji pomoći da više nego udvostruči svoju vrijednost, na 200 milijardi eura, rekao je jedan izvršni direktor.
Rezultat svega moglo bi biti tehnološko partnerstvo za sportske automobile s visokim performansama i za brendove supermotora, restrukturiranje ili nešto drugo, uključujući uvrštenje u berzansku kotaciju i prodaju, rekla su dvojica direktora koji su željeli ostati anonimni.
Sredinom septembra britanski časopis Car Magazine izvijestio je da će Bugatti preuzeti Rimac Automobili, a Volkswagen će navodno zauzvrat dobiti veći udio u hrvatskoj kompaniji.
Volkswagen više ne želi da troši novac i radnu snagu na Bugatti, koje namjerava preusmjeriti u opsežan program ulaganja u elektrifikaciju, digitalizaciju i autonomnu vožnju, napisao je tada Car Magazine, dodajući da su VW-ovi izvršni direktori odobrili prodaju početkom septembra. U Rimac Automobilima kazali su tada da ne mogu komentarisati spekulacije, a izvještaj nisu željeli da komentarišu ni u Bugattiju ni u Volkswagenu.
Izvršni direktori VW-a, u čijem su vlasništvu i brendovi Audi, Škoda, Porsche i Seat, kazali su da u kompaniji razmatraju imaju li resursa za razvoj električnih platformi za manje brendove, budući da trenutno ulažu milijarde u izmjene standardnih modela.