Wizz Air uvodi 24 nove rute na tržištima bivše Jugoslavije

Tržište

Wizz Air planira da uvede 24 nove rute na tržištima bivše Jugoslavije u narednih nekoliko mjeseci, uprkos očekivanjima aviokompanije da će se postepeni oporavak prometa dogoditi tek krajem ljeta.

Uprkos novim linijama, Wizz Air je nastavio da odla\e nastavak brojnih usluga iz regije i smanjio je frekvencije na postojećim letovima jer se i dalje provode stroga ograničenja putovanja. Krajem juna, niskobudžetska aviokompanija otvorit će novu bazu u Sarajevu uvođenjem devet novih linija. Nadalje, započet će i četiri nove usluge iz Beograda, od kojih je jedna već pokrenuta, kao i šest iz Splita i pet iz Banjaluke, izvještava Ex-Yu Avaation.

Aviokompanija pregovara s drugim aerodromima u regionu o potencijalnim novim letovima. Wizz Air predviđa potražnju za putovanjima širom Evrope nakon “perioda dobrog napretka nacionalnih planova vakcinisanja”.

Njen izvršni direktor Jozsef Varadi i dalje je uvjeren da će se avio kompanija pojaviti kao dugoročni pobjednik pandemije dok se drugi povlače. – Naša okretnost i neumoljiva usredotočenost na troškove i novac značajne su konkurentske prednosti, rekao je Varadi. Međutim, primijetio je da, iako je uvjeren da će na kraju doći do oporavka s obzirom na neodgodivu potražnju, “hoće li se to dogoditi preko ljeta, zime ili sljedećeg proljeća, ne znamo”.

Wizz Air ovog ljeta lansira više od 120 novih linija širom svoje mreže. – Naše širenje mreže i ulaganja u našu flotu u proteklih dvanaest mjeseci osiguravaju nam dobre položaje za povratak u normalno poslovanje i uvjereni smo da smo sada još u boljoj poziciji da budemo strukturni pobjednik u evropskom avio sektoru , napomenuo je izvršni direktor. Dodao je: – I dalje namjeravamo da budemo agresivni u ciljanju tržišnog udjela tamo gdje se ukažu mogućnosti i planiramo se držati svih naših osnova.

Wizz Air ne planira smanjiti isporuke iz Airbusa, s 27 novih uskotrupnih aviona serije A320, koji bi trebali biti isporučeni u narednih dvanaest mjeseci, iako postoji fleksibilnost da se postojeći avioni vrate zakupodavcima ili se pregovara o uslovima kako ističu ugovori. Wizz Air-ovih 1,6 milijardi eura likvidnosti trebalo bi trajati naredne tri godine na trenutnim nivoima sagorijevanja gotovine, zaključio je Varadi.