TikTok pretiče Facebook po vremenu koje korisnici provode

TECH

Amerikanci su tokom prethodne godine proveli više vremena na TikToku nego u Facebook aplikaciji, navodi novi izvještaj State of Mobile 2021, analitičarkse kompanije App Annie koja pruža pregled ključnih trendova i promjena u mobilnim aplikacijama. 

Amerikanci su mjesečno u prosjeku provodili oko 20 sati na TikToku, na Facebook aplikaciji oko 16, a na Instagramu nešto više od 6 sati. Facebook kao kompanija i dalje dominira na cjelokupnim listama korišćenja, jer Instagram, Messenger i WhatsApp ostaju u pet najčešče korišćenih aplikacija, u smislu utrošenog vremena.

Pored toga, novi podaci koje je objavio Appfigures ukazuju na to da Facebook-ova aplikacija u posljednjih 12 mjeseci bilježi sve manji broj mjesečnih preuzimanja. Aplikacije Facebook i Facebook Lite su u maju prošle godine imali 15 miliona instaliranja nedjeljno. Od aprila ove godine, taj broj je sada manji od 11 miliona, što je 23 odsto manje preuzimanja za proteklih godinu dana. U međuvremenu, TikTok je u aprilu imao 52 miliona preuzimanja.

Takođe, eMarketer je ove nedelje izvijestio da korisnici koji pripadaju generaciji Z sada koriste TikTok više nego Instagram u SAD-u. Ove godine TikTok će imati 37,3 miliona aktivnih mjesečnih korisnika generacije Z u poređenju sa 33,3 miliona koliko ih ima na Instagramu. Snapchat je i dalje vodeći, sa 42 miliona aktivnih mjesečnih korisnika ove godine. Međutim, TikTok je u koraku da nadmaši i Snapchat, sa 89,7 miliona ukupnih aktivnih mjesečnih korisnika do 2023. godine.

S obzirom na tržišnu dominaciju Facebook-a, uspon TikToka je od posebnog značaja. Facebook je prošle godine uspio da zaustavi rast Snapchat-a (replicirajući Stories) i pobijedio je razne druge konkurente. Ali TikTok nastavlja da raste uprkos nedavnim zabranama, pravnim izazovima i istragama.

Izvor: Startit.rs