Facebook ostao najvažnija društvena mreža za mala i srednja preduzeća
U vremenima kada postoji mnogo alata i strategija koje je moguće koristiti u poslovanju preduzećima može biti izazovno odrediti na što se fokusirati kako bi postigli maksimalan dobitak na uloženo.
Kako bi pružili odgovore na neka pitanja, Skynova je nedavno ispitala 1000 vlasnika malih kompanija koji su otkrili strategije i alate potrebne za izgradnju i razvoj svojih kompanija, piše Bug.
Male kompanije nemaju uvijek pristup istim resursima kao veće te su u ovom istraživanju otkrile s kojim se problemima najviše susreću. 35% njih ima problem sa privlačenjem kupaca, 34% s povećanjem svijesti o robnoj marki, a 33% upravljanjem radnim procesima.
Ipak, jedno je zajedničko velikim i malim preduzećima, a to je mogućnost korištenja društvenih mreža čijom se integracijom s drugim poslovnim funkcijama može poboljšati učinkovitost u poslovanju, navodi se u istraživanju.
Kako bi se ta mogućnost maksimizirala potreban je odabir prave društvene mreže tj. alata koji odgovaraju prirodi konkretnog posla i služe potrebama poslovanja. Preko 30% anketiranih vlasnika malih preduzeća reklo je da Facebook ima najveći uticaj na rast njihovog poslovanja.