Kinesko e-tržište će bilježiti porast od oko 19 posto ove godine

Tržište

Kina je ušla u novo maloprodajno doba okarakterizovano online i offline (tzv. o2o) prodajom koja je stvorila veliki potencijal i potražnju, posebno kada je riječ o proizvodima koji su prilagođeni korisniku, podaci su konsultantske kompanije McKinsey & Company

U njemu se osim toga navodi i kako popularnost društvenih mreža potiče online prodaju. Sudeći prema njemu mnogi e-trgovci koji se šire na online društvene mreže ponekad nude niži nivo usluge u poređenju s najvećim online šoping web-stranicama. Ističe se kako za njih postoji veliki tržišni potencijal ukoliko poboljšaju svoje usluge.

Nakon godina snažnog rasta Kina se preobrazila u najveće svjetsko e-tržište čija je veličina jednaka kombinovanoj veličini šest svjetskih tržišta koja je slijede na toj listi, uključujući SAD, UK, Japan, Njemačku, Južnu Koreju i Francusku.

Sudeći prema podacima kineskog Ministarstva trgovine, sektor e-trgovine u Kini se proširio 19,8 posto na godišnjem nivou s ostvarenih 26,1 trilion juana (3,82 triliona američkih dolara) čineći 39,2 posto ukupne svjetske zarade u tom sektoru.