Uber želi preuzeti posao od BMW-a i Daimlera
Pomenuti proizvođači automobila pokušavaju pronaći kupce kako bi se mogli potpunije usredsrediti na svoje osnovne automobilske operacije, ali pandemija koronavirusa dosad je osujetila njihove napore. Daimler je u junu procijenio ovu kompaniju na 720 miliona dolara, prenosi Bloomberg.
Kupovina Your Now-a omogućila bi Uberu da prodre dublje u Evropu u vrijeme kada smanjuje manjinske udjele u preduzećima u raznim zemljama, uključujući azijsku aplikaciju za zajedničku vožnju automobilima Grab i rusko tehnološki konglomerat Yandex (gdje će i nakon izlaska posjedovati 19% udjela).
Brojni proizvođači automobila uskočili su u posao aplikacija za dijeljenje vožnji, samo kako bi saznali da to nisu baš tako laki poslovi kao što se činilo. Ford je prošle godine ugasio svoju kompaniju Chariot, a General Motors je početkom ove godine ugasio kompaniju Maven.
BMW i Daimler spojili su svoje poslovanje prošle godine, spajajući pet različitih brendova u jedno zajedničku kompaniju. U okviru Your Now kompanije posluje i njemački mytaxi, koji je preimenovan u Free Now, francuski Kapten, grčki Beat i rumunski Clever Taxi. Uključena je i kompanija e-skutera koja se zove Hive.
Prema Bloombergovim izvorima, akvizicija se možda i neće dogoditi jer bi zatvoreno tržište moglo otežati dogovor dvije strane o cijeni.
Londonski sud ukinuo zabranu za licencu UBER-a
Uber je pobijedio u sudskoj borbi s londonskim regulatorima nakon što je ove sedmice sudija presudio da je kompanija za zajedničku vožnju vozilima dovoljno unaprijedila poslovanje tako da više ne predstavlja rizik za javnost i da bi joj trebala biti vraćena licenca, prenio je CNBC.
London je najveće evropsko tržište Ubera sa oko 45.000 vozača i 3,5 miliona korisnika njegove aplikacije.
Londonski regulator transporta, Transport za London (TfL), prvi put nije želio obnoviti Uberovu dozvolu 2017. godine, a zatim je prošle godine potpuno oduzeo dozvolu za rad aplikaciji nakon što je agencija navela “rizik” koji je uključivao omogućavanje neovlašćenim vozačima da steknu pristup sistemu i preuzmu najmanje 14.000 putnika.
Nakon što TfL nije obnovio Uberovu licencu, kompanija za vožnju vozila dobila je dva produženja dok je pokušavala “popraviti” svoje poslovanje. Kada je regulator u novembru odbio obnavljanje, Uber se žalio, što mu je omogućilo da nastavi s radom do donošenja ove odluke.