Američki IT gigant: Osmosatno radno vrijeme je prevaziđeno i mrtvo

Svijet

Američki softverski gigant Salesforce zaključio je da je rad u osmosatnim smjenama takoreći prevaziđen i „mrtav“ pa su predstavnici te kompanije odlučili da omoguće zaposlenima da rade na daljinu.

Pridružuju se Facebook-u i Microsoft-u

Kompanija se time pridružuje drugim tehnološkim firmama poput Facebook-a i Microsoft-a koje su najavile stalne politike rada kod kuće kao odgovor na pandemiju koronavirusa.

Iz Salesforce su objavili da je “radni dan od 9 do 17 h mrtav“ i da će zaposlenima omogućiti da odaberu jednu od tri kategorije koje određuju koliko često će biti u kancelariji.

Salesforce će takođe dati zaposlenima više slobode da biraju kako će izgledati njihov dnevni raspored.

„U našem uvijek uključenom, uvijek povezanom svijetu više nema smisla očekivati od zaposlenih da rade osmosatnu smjenu i uspješno rade svoj posao“, dodaju predstavnici kompanije.

Ističu da mnogi moraju da djecu vode u školu, brinu o bolesnim čalanovima porodice te da su to sve razlozi zbog kojih zaposlene ne bi trebalo svaki dan prijavljivati da rade u strogoj osmosatnoj smjeni.

Nova politika zapošljavanja van skupih urbanih centara

Također ukazuju na to kako će uklanjanje strogih zahtjeva u kancelariji omogućiti Salesforce-u nova zapošljavanja izvan skupih urbanih centara poput San Franciska i Njujorka.

U postu na blogu definišu tri različite kategorije rada: fleksibilno, potpuno udaljeno i bazirano u kancelariji.

U kancelariju bi se dolazilo jednom ili tri puta sedmično i obično samo zbog timske saradnje, sastanaka i prezentacija, preciziraju.

Zaposleni u kancelariji biće “najmanje brojna populacija naše radne snage“, i odnosiće se samo na zaposlene koji bi zbog prirode posla trebalo da budu u kancelariji četiri do pet dana sedmično, dodaju iz kompanije.

„Naša je odgovornost kao poslodavaca da osnažimo naše ljude da završe posao tokom rasporeda koji najbolje odgovara njima i njihovim timovima, i zato bismo da pružimo fleksibilne opcije koje će im pomoći da budu još produktivniji“, napisali su na blogu predstavnici kompanije Salesforce, prenosi BIZLife.