Sve više modnih kuća spaja muške i ženske kolekcije
Bottega Veneta je uz Burberry bila jedna od prvih kuća koje su najavile spajanje svojih muških i ženskih linija
Obje su kuće svoje linije spojile već prošle sezone, a iz Bottege Venete su potvrdili kako će njihove dvije linije ostati spojene i u 2017. godini.
Bottega Veneta će tako revije prikazivati u Milanu samo dvaput godišnje, u februaru i septembru. Iz brenda su objasnili kako je takva odluka logična s obzirom na „prirodnu evoluciju“ koju prolaze. I Gucci, koji je takođe u vlasništvu Keringa, je najavio spajanje svoje muške i ženske kolekcije baš kao i Tommy Hilfiger, Tom Ford i Calvin Klein koji to planiraju učiniti u 2017. godini. Osim njih, isto je učinio Paul Smith čija će kombinovana revija biti prikazana na Sedmici muške mode u Parizu u januaru.
Za učestvovanje na muškim sedmica mode s kombinovanim kolekcijama odlučila se i Vivienne Westwood koja će svoju spojenu mušku i žensku kolekciju prikazati na Sedmici muške mode u Londonu, a isto će učiniti i Dsquared2, ali na Sedmici muške mode u Milanu.
Na bijeg od klasičnih revija odlučila se i mlada kuća Public School koja je najavila potpuno napuštanje modnih revija i okretanje prezentacijama na kojima će prikazati i mušku i žensku liniju. Pomenuti potezi znače velike promjene u rasporedima sedmica mode i poretku u industriji uopšteno.