Globalno tržište maloprodaje: Najbolji rezultati trgovaca odjećom
Trgovci odjevnim predmetima i galanterijom već treću godinu zaredom su uvršteni u vodećih 250 i bilježe bolje rezultate u odnosu na trgovce drugim proizvodima
Istorijski gledano, riječ je o najprofitabilnijoj kategoriji trgovaca na malo, a poslovna godina 2015. nije izuzetak.
Daleko najveći po prihodima (dvije trećine od vodećih 250) i najbrojniji prema zastupljenosti (njih 133 od ukupno 250 vodećih) su trgovci iz sektora potrošačkih dobara velikog obrtaja, uz prosječan godišnji prihod od gotovo 21,6 milijardi američkih dolara, navodi se u izvještaju konsultantsko-revizorske kompanije Deloitte “Globalna snaga maloprodaje 2017”.
Nivo globalizacije u trgovini na malo ne pokazuje značajne pomake u odnosu na prethodno posmatrani period.
Dvije trećine vodećih 250 trgovaca na malo poslovalo je izvan granica matičnih zemalja, što u prosjeku znači u više od deset zemalja, i na nivou kompozitnog pokazatelja ostvarilo je gotovo jednu četvrtinu prihoda od prodaje u inostranstvu.
U izvještaju se raspravlja i o nauci i umjetnosti o klijentima kao doprinosu trgovcima u strukturisanju novih iskustava uz pomoć odgovarajuće tehnologije, ali i pomoć u osnaživanju vjernosti kupaca.
Ono što se nekad smatralo futurizmom, sada je minimalni ulog. Inovatori u sektoru trgovine na malo svjesni su da tehnologija nije više samo modni dodatak iskustvu kupovine, već sam kamen-temeljac.
Tehnologija sama za sebe nije dovoljna. Kupci su u stalnoj potrazi za novim i inovativnim proizvodima i iskustvima. (Hina)