Od 2018. na Jutjubu nema više preskakanja reklama
Korisnici Jutjuba (YouTube) od sljedeće godine više neće moći da preskaču reklame, kao što to sada rade
Čak 90 odsto korisnika zatvara reklama koje se pojavljuju na video snimcima na Jutjubu, ali od početka sljedeće godine to više neće biti moguće. Dobra stvar je da će Jutjub uporedo sa ovom novinom skratiti vrijeme trajanja reklama.
Internet div koji je u vlasništvu Gugla, ukinuće reklame od 30 sekunde, koje sada poslije šest sekundi mogu da se preskoče. Umjesto njih uvešće reklame u trajanju od 15 i 20 sekundi, ali i ukinuti opciju „skip“.
Potparol Gugla je potvrdio ove informacije i rekao „odlučili smo da ne nastavimo s reklama od 30 sekundi bez mogućnosti preskakanja, već ćemo pažnju usmjeriti na formate kojima će biti zadovoljniji i korisnici i oglašivači“.
Zaključak stručnjaka je da industrija mora da poboljša korisničko iskustvo online oglašavanja, a ovo je korak u tom smijeru. (N1)