Otkriven najmoćniji brend godine
Luksuzni brendovi sada imaju pristup inovativnim, novim sredstvima, uz pomoć kojih mogu pridobiti novu bogatu publiku i aktivirati je
Nove prilike se pojavljuju praktično svakodnevno, jer se brendovi sada obraćaju direktno svojim kupcima i pozicioniraju svoju ponudu na unikatne i nove načine.
Ipak, kako to obično biva, neki brendovi su digitalni svijet prihvatili bolje od drugih, što je dokazano njihovom online popularnošću. Sudeći po novom izvještaju Luxe Digital, petnaest najpopularnijih brendova online su posebno uspješni u kreiranju online kampanja, ali i stvaranju dubokih emotivnih veza sa svojom publikom, a posebno sa mladim i imućnim konzumentima.
Ovo rangiranje predstavlja nam dobro mjerilo prodajnog potencijala brendova za ovu godinu, jer se polako bližimo njenom kraju. Ono je takođe savršeni izvor inspiracije za vođe tržišta luksuza. Istraživajući način na koji se luksuzni brendovi ponašaju online, možemo razumjeti razloge njihove popularnosti i način na koji se njihov pristup može replikovati.
Guči brend je vođa u ovogodišnjem rangiranju, a prate ga francuske modne kuće Šanel i Lui Viton.
Interesantno je to što je italijanski brend Balenciaga imao najimpresivniji rast, zahvaljujući svom svežem viđenju luksuznih streetwear komada.
Takođe, u ovom rangiranju najvećim delom dominiraju modni brendovi, iako su se i Roleks i Tifani našli na listi top 10. Vrijedi pomenuti da je Lankom jedini bjuti brend na ovoj listi, koji je trku završio na trinaestoj poziciji.