Bloomberg Adria dolazi u jugoistočnu Evropu 2022. godine
Bloomberg Media i MTel Swiss, emiter u većinskom vlasništvu Telekoma Srbija, danas su najavili sporazum o stvaranju prve pan-regionalne multiplatformske mreže za poslovne vesti u jugoistočnoj Evropi, sa centrima u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Severnoj Makedoniji.
Sa planom da otpočne sa radom 2022. godine, Bloomberg Adria baviće se poslovnim i finansijskim vijestima, analizama i podacima o rastućoj zajednici donosilaca poslovnih odluka i budućih lidera u regionu, preko elektronskih (TV), štampanih i digitalnih medija kao i mobilinih i društvenih mreža.
Bloomberg Adria će se oslanjati na snagu Bloomberg-ovih 2.700 novinara i analitičara iz 120 zemalja širom svijeta u stvaranju i uspešnom funkcionisanju nove platforme, koja će kombinovati lokalno izveštavanje i pokrivanje široke globalne ekonomije i tržišta. Uključivaće prevedeni Bloomberg-ov sadržaj, kao i izvorno izvještavanje producirano iz specijalizovanih uredništava u Beogradu, Zagrebu, Sarajevu i Skoplju, prenosi Euronews.rs.
“U Bloomberg Mediji odlučni smo da izgradimo vodeću globalnu biznis i finansijsku multiplatformsku medijsku kompaniju, pružajući pouzdan sadržaj ukorenjen u podacima“, rekla je Soo Yun Kang, globalna voditeljica medijske distribucije Bloomberga i dodala: “Bloomberg Adria proširuje naše globalno prisustvo na novu publiku u jugoistočnoj Evropi koja traži vrhunske, globalne poslovne vesti koje će im pomoći da ostanu informisani“.
“U poslovnom svetu koji se menja nevjerovatnom brzinom, dostupnost relevantnih, tačnih informacija i nezavisne stručne analize od presudnog su značaja za donošenje dobrih poslovnih odluka. Bloomberg je već dugo sinonim za pouzdane poslovne informacije i uzbuđeni smo što sarađujemo sa Bloomberg Media na lansiranju platforme Bloomberg Adria, kako bismo doneli tačne i pouzdane poslovne vijesti u Srbiju i na regionalno tržište“, rekao je Vladimir Lučić, generalni direktor Telekoma Srbija.
O Bloomberg Media
Bloomberg Media je vodeći, globalni multiplatformski brend koji donosi donosiocima odluka pravovremene vijesti, analize i saznanja o poslovanju, finansijama, tehnologiji, klimatskim promenama, politici i još mnogo toga. Redakcija broji preko 2.700 novinara i analitičara i dopire do uticajne publike širom svijeta na svim platformama, kao što su digitalne, društvene, TV, radijske, štampane kao i događaji uživo. Bloomberg Media je deo Bloomberg LP -a.