Muzička industrija ove godine od Jutjub oglasa zaradila milijardu dolara
Muzička industrija će pamtiti 2016. godinu na vrlo pozitivan način jer je samo od reklama na Jutjubu zaradila milijardu američkih dolara
Time je muzička industrija postigla rekord i poslije više od deset godina razočaravajućih poslovnih rezultata bilježi rast prihoda.
Robert Kyncl, poslovni direktor Jutjuba je rekao da je Jutjub Red odigrao bitnu ulogu u ovom rezultatu i popularizovao je muzičke usluge s pretplatničkim odnosom. Treba napomenuti i da je marketinški segment muzičke industrije napravio odličan posao, nikad nisu bili jači i bolji nego što su posljednjih 11 mjeseci.
Wall Street se na valu ovih rezultata čak usudio prognozirati da će do 2026. prihodi biti udvostručeni i da će Jutjub ostati bitan segment poslovanja za muzičku industriju. To je sjajna vijest za sve koji slušaju omiljene autore putem Jutjuba jer će se prekinuti loša praksa pozivanja na blokiranje sadržaja zbog autorskih prava.
Posebno kad se govori o Red varijanti koja je uvedena je 28. oktobra 2015. i očigledno nije slučajno da se ovakav rast prihoda bilježi baš u ovom periodu. Radi se o opciji pretplate, odnosno plaćanja usluge, a sve u svrhu rješavanja reklami za one kojima smetaju i nije im problem to dodatno platiti kako bi se bolje implementiralo.
Mjesečna cijena je 9,99 američkih dolara mjesečno. Tako se Google zaštitio od eventualnog gubitka novca i osigurao se za dobivanje mjesečnih pretplata od top uploadera na svom servisu. Ujedno, svi oni imaju na svojim kanalima desetine miliona obožavatelja i odsad će za ekskluzivni sadržaj morati platiti.
Ono što možda pomalo brine jeste da bismo u skorije vrijeme mogli sve češće vidjeti pozive na plaćanje pretplate kako bi nam se prikazivao određeni sadržaj.