Česi na švajcarskom tlu predstavljaju svoj najnoviji model

Škodin Kodiaq u Scout izdanju će biti predstavljen na predstojećem salonu automobila u Ženevi

Scout je prepoznatljiv po ekskluzivnim 19-inčnim aluminijskim felgama koje se neće nuditi uz standardnu verziju i sivim zaštitnim panelima ispred prednje i iza zadnje osovine kao i adekvatne oznake na prednjim blatobranima.

Ono po čemu se Kodiaq Scout razlikuje od standardne verzije je pogon preko obje osovine (AWD – All Wheel Drive), koji se serijski nudi uz svaki od tri ponuđena motora i veći razmak karoserije od tla u iznosu od 194 milimetra.

Kupci će moći birati između dva benzinska i jednog dizel motora s dva nivoa snage. Slabiji benzinski 1,4-litreni četverocilindarski TSI motor razvija 150 KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,8 sekundi i najveću brzinu od 197 km/h.

Snažniji dvolitreni TSI motor razvija 180 KS (ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8 sekundi i 207 km/h). Dvolitreni TDI motor u slabijem izdanju raspolaže sa 150 KS, a u snažnijem sa 190 KS. Kodiaq Scout 2.0 TDI sa 190 KS od 0 do 100 km/h stiže nakon 8,9 sekundi, a njegova najveća brzina iznosi 210 km/h.

Bez obzira na odabrani motor, u Škodi su veoma darežljivi kad se radi o nivou standardne opreme među koju spada i audio sistem s osam zvučnika. Sa standardnim paketom „Rough-Road“ automobil je opremljen i adekvatnom zaštitom motora, što sugeriše da će se prilično dobro snalaziti i na lošim podlogama.

U Škodi su već potvrdili da će Kodiaq uskoro ponuditi i u najsnažnijoj RS verziji, a očekuje se da će Česi u Ženevi predstaviti i redizajnirane verzije modela Rapid i(li) Citigo. (Autostart)