Content marketing će u 2020. dostići vrijednost od 50 milijardi dolara
Iznos koji će kompanije potrošiti na content marketing odnosno content advertising će prijeći vrijednost od 50 milijardi USD do 2021. godine
U 2016. godini vrijednost ovog tržišta iznosila 12.8 milijardi USD, a uz predviđenu godišnju stopu rasta od 32%, činiće i više nego dvostruku stopu rasta u odnosu na digitalno oglašavanje u cjelini.
Ova grana će činiti 14% ukupne potrošnje na digitalno oglašavanje u 2017. godini, prenosi Marketing mreža.
Ovim tempom, globalno tržište oglašavanja će sa 590 milijardi USD ove godine izrasti u tržište vrijedno 775 milijardi USD u 2021., sa stopom godišnjeg rasta od 7%. Očekuje se da će digitalno oglašavanje činiti 48% tržišta, dok će oglašavanje na mobilnim uređajima predstavljati 78% ukupnog digitala.
Procjenjuje se i da će društvene i video platforme rasti po godišnjoj stopi od 30%, sa 7.3 milijarde USD u 2016., do 27.2 milijarde u 2021. godini.