Peugeot 308 za 2018: Novi motor i mjenjač

Početkom aprila na Internet su dospjele prve fotografije restilizovane 308-ice, a mjesec dana kasnije Peugeot je objavio informacije o unaprijeđenjima koja su izvršena na ovom modelu

Kada je riječ o dizajnu spoljašnjosti automobila, Peugeot odlučio za diskretnu restilizaciju. Najveće stilske promjene su na prednjem dijelu vozila – preoblikovani su maska hladnjaka i branik, dok su tačkasta dnevna LED svetla zamijenjena modernijim LED trakama. Branik ima veće otvore za vazduh, a drugačija su i prednja svjetla za maglu.

Iako ovog puta nije objavio fotografiju zadnjeg dijela automobila, Peugeot je saopštio da su stop svjetla takođe blago restilizovana.

Najvažnije promjene na modelu za 2018. tiču se motorizacije i prenosnih sistema. Tako je najsnažnija dizel verzija 308 GT sa motorom od 180 ks sada standardno opremljena novim osmobrzinskim automatskim mjenjačem, za razliku od aktuelnog modela koji je koristio šestostepeni automatik.

Pored toga, Peugeot 308 za 2018. je prvi model ovog francuskog proizvođača koji je dobio novorazvijeni četvorocilindarski dizel motor od 130 ks sa nižom emisijom štetnih gasova.

Unaprijeđen je i PureTech 130 S&S benzinac kod koga su smanjene potrošnja i emisije štetnih gasova, a motor je povezan sa novim šestobrzinskim manuelnim mjenjačem.