Fejsbuk preuzima emitovanje Lige šampiona

Good Idea

Najveća društvena mreža na svijetu obezbijedila je prava na emitovanje Lige šampiona u grupnoj fazi, osminu finala i mečeve četvrtfinala UEFA evropskog sportskog takmičenja

Prava na emitovanje mečeva uživo obezbijeđena su za američku teritoriju, ali kao što smo već navikli, korisnici iz drugih zemalja lako pronađu „alate“ pomoću kojih omoguće i sebi da gledaju sadržaj zaključan po regionima.

Fejsbuk je odluku da sa Foks Sportom potpiše saradnju donio nakon što je tokom ovogodišnjeg finala Lige šampiona, u kojem je Real Madrid pobijedio Juventus, zabilježeno gotovo 100 miliona interakcija na ovu temu, koje je napravilo 34 miliona korisnika! Ovi korisnici aktivno su koristili Fejsbuk dok su gledali prenos Real Madrid – Juventus, komentarišući, dijeleći linkove, slike i druge sadržaje u vezi sa utakmicom. U tim trenucima „angažman“ na mreži po korisniku bio je nevjerovatno visok i Fejsbuk to želi da proširi i još više iskoristi u budućnosti.

Fejsbuk će prenositi mečeve na engleskom i na španskom jeziku, a portal Mašabl navodi da najveća društvena mreža planira da pravi još više partnerstava sa sportskim medijskim kućama, ali i onima koje prave ili emituju zabavne, dokumentarne i muzičke sadržaje.

Jasno je da je ovo samo početak i da će Fejsbuk uskoro proširiti listu podržanih zemalja u kojima će emitovati sportske, ali i mnoge druge TV sadržaje uživo.

Sledeći korak u razvoju Fejsbuk mreže svakako je prvo preuzimanje, a onda vjerovatno i produkcija i stvaranje različitog medijskog sadržaja. Nedavno je najavljeno da će Fejsbuk ući u produkciju sopstvenih serija koje će emitovati na svojoj mreži, čime će postati konkurent Netfliksu i sličnim proizvođačima serija za onlajn emitovanje.