Dizni pokreće svoj striming i raskida sa Netfliksom

Akvizicije

Producentska kuća Dizni odlučila je da okonča ugovor o partnerstvu s Netfliksom, pošto pokreće svoj striming servis kako bi se bolje prilagodila željama svojih korisnika

Inicijativa je dio nove strategije Diznija koji će uložiti 1,6 milijarde kako bi udio u tehnološkoj kompaniji Bamteč povećo s 33 odsto na 75 odsto, saopštio je Dizni.

Dizni će time moći da ponudi striming svog sportskog kanala ESPN od 2018. godine, a godinu dana kasnije će ponuditi slične programe za zabavni program na koji će korisnici moći direktno da se pretplate.

Generalni direktor Diznija Robert Ajdžer (Iger) izjavio je da je povećanje udjela u Bamteču „potpuno nova strategija rasta“.

Dizni će 2019. okončati partnerstvo sa Netfliksom, ali će sadržaji njene filijale Marvel i dalje neko vrijeme ostati na platformi Netfliksa.

Tradicionalni mediji su suočeni sa sve većom konkurencijom Netfliksa i Amazona, a uskoro i Tvitera u sportu, koji nude sadržaj preko striminga što više odgovara navikama mlađih generacija.

Odluka Diznija da favorizuje striming u odnosu na kablovsko ili satelitsko emitovanje potvrđuje da se ovaj način emitovanja sada smatra budućnošću američkih medijskih kompanija.