“Knjaz Miloš” dobio novog vlasnika
Kompanija “Knjaz Miloš” u Aranđelovcu postala je dio porodice američkog “Pepsika” i češkog proizvođača bezalkoholnih pića “Matoni 1873”.
U “Knjaz Milošu”, koji je prije nekoliko godina promijenio vlasnika, 800 zaposlenih proizvodi 30 marki pića, a poslije ovog preuzimanja, aranđelovačka mineralna voda prodavaće se u 200 zemalja.
Knjaz je od danas u familiji “Pepsika” u čijem sastavu je i “Starbaks sokovi”, “Granini”, čips “Leis”.
Ugovor o prodaji, u ambasadi Češke u Beogradu, potpisali su vlasnik “Knjaza” Andrej Jovanović, direktor “Matonija” Alesandro Paskval i potpredsjednik Pepsika Kristof Gij. Od preuzimanja prije četiri godine od fonda “Mid Jurop partnersa” aranđelovačka firma je postala dva i po puta efikasnija i profitabilnija.
Postala je regionalni igrač i došlo je vreme da bude u društvu najjačih firmi na svijetu. Baš kao nekada fabrika čipsa koja je prodata “Pepsiku”.
“Kad pričamo da se odričemo naših brendova na policama u Srbiji da to prelazi u strane ruke. Evo vam odgovor na to. Ja sam sa ‘Marbom’ u Hrvatskoj bio 11. brend na polici koja je billa vezana za čipseve i slične proizvode. Oni su zvanično na poziciji broj jedan”, rekao je Andrej Jovanović, vlasnik “Mid Jurop partners”.
Doskorašnji vlasnik Knjaza “Mid Jurop partners” najavljuje da će novac od prodaje reinvestirati u “Imlek” i napraviti od njega najmoderniju mljekaru u svijetu.