Versace lansira kolekciju ultra luksuznih parfema

Italijanski luksuzni modni brend već sada posjeduje veliki parfemski portfolio i za muškarce i za žene. Ipak, oni su odlučili da svoju ljestvicu luksuza podignu na viši nivo lansiranjem Atelier Versace Fragrance, linije sa šest uniseks mirisa koji će predstavljati eterični omaž njihovom pristupu visokoj modi.

Mirisi su nazvani Jasmin au Soleil, Eclat de Rose, Santal Boise, Cedrat de Diamante, Figue Blanche i Vanille Rouge. Svaki parfem fokusiran je na jedan centralni sastojak, pa svaki posjeduje voćne, cvjetne ili drvenaste note. Oni dolaze u elegantnim staklenim bočicama, sa zlatnim zatvaračima, a kako saznajemo svaki miris ce koštati 345 €.

“Ovo je važan dan za Versace brend, koji potiče iz ideje da je svaka žena i svaki muškarac drugačiji, pa baš tako, na isti način u kom uživaju u odjeći koja se pravi po mjeri, oni žele da uživaju u parfemima koji su kreirani u skladu sa njihovim željama”, objašnjava kreativni direktor brenda, Donatela Versaće.

Inače, Versace nije jedini luksuzni brend koji je iskoračio u svijet ekskluzivnih luksuznih mirisa – prije samo nekoliko mjeseci, modna kuća Celine najavila je lansiranje kolekcije parfema koju razvija umjetnički direktor Hedi Sliman, koja se sastoji od 11 muško-ženskih mirisa za dan i veče.