Nagradna igra Nove banke: Srećnoj dobitnici Hyundai i30

BUSINESS KLUB

Nova banka a.d Banjaluka organizovala je prijem za dobitnike nagradne igre „Ko Super Nova karticom plaća, novim autom se kući vraća”. Dobitnici glavne nagrade Sonji Miletić iz Banjaluke uručen je automobil Hyundai i30, a Ostoji Veselinoviću iz Banjaluke i Vesni Mitrović iz Trebinja trotineti Xiaomi Mi 3.

Obraćajući se prisutnim zvanicama, predsjednik Uprave Nove banke Siniša Adžić čestitao je dobitnicima, a posebno se zahvalio dugogodišnjem partneru, kompaniji Masterkard, sa kojim je uspješno realizovana još jedna ljetnja nagradna igra, kao i promocija boljeg i sigurnijeg način plaćanja – karticom ili mobilnim telefonom.

– Zajedničkim snagama radimo na promociji bezgotovinskog plaćanja za građane BiH. Cilj naše saradnje je da svima olakšamo pristup finansijskim uslugama i kroz to pružimo doprinos daljem razvoju društva u kom poslujemo. Temelji našeg uspjeha izgrađeni su kao sinergija dobrih finansijskih performansi, pažnje prema zajednici i potrebama naših klijenata. Mi slušamo klijente, radimo da zadovoljimo njihove potrebe, ali isto tako vodimo računa da se radeći dobro osjećamo. Ovakvi trenuci, kada kroz nagrade sreću unosimo u nečiji život ili kada okupimo drage prijatelje, čine upravo to – nose dobar osjećaj i za mene i za sve zaposlene u Novoj banci – izjavio je Adžić.

Ispred kompanije Masterkard čestitke je uputila Јelena Ristić, regionalna direktorica za tržišta BiH, Srbije i Crne Gore.

– Svi mi cijenimo praktičnost, brzinu i sigurnost u svojoj svakodnevnici i to su karakteristike koje nam tehnologije, naročito one platne, donose. U okviru sada već tradicionalne nagradne igre koju organizujemo sa našim partnerom, Novom bankom, korisnici Masterkard kartica bili su u prilici još jednom se uvjeriti u sve te pogodnosti, i kako je lagodno plaćati platnim karticama u fizičkom okruženju ili na internetu, ili onda kada se ta kartica sačuva u e-Novčaniku, te i sam vaš telefon postane sredstvo plaćanja. Čestitam svim dobitnicima na osvojenim atraktivnim nagradama, ali hvala i svima koji su u nagradnoj igri učestvovali. Hvala i našem dugogodišnjem partneru, Novoj banci, na kontinuiranim naporima da na domaće tržište donosimo funkcionalna rješenja koja našim sugrađanima olakšavaju život i svakodnevna plaćanja čine jednostavnim, brzim i sigurnim – rekla je Ristićeva.

U 2022. godini Nova banka je nastavila kontinuirani rast u svim segmentima, a posebno u sferi bezgotovinskog plaćanja.

Proces digitalne transformacije doveo je do značajnih promjena, koje se, prije svega, ogledaju u promjeni fokusa sa proizvoda na dinamičku saradnju sa klijentima.

Više od 20.000 klijenata Nove banka trenutno koristi jedan od ponuđenih oblika digitalnih rješenja, od čega je aktivnost na mjesečnom nivou 50 odsto, što je značajan porast u odnosu na prethodne godine.

Obraćajući se prisutnim zvanicama, predsjednik Uprave Nove banke Siniša Adžić čestitao je dobitnicima, a posebno se zahvalio dugogodišnjem partneru, kompaniji Masterkard, sa kojim je uspješno realizovana još jedna ljetnja nagradna igra, kao i promocija boljeg i sigurnijeg način plaćanja – karticom ili mobilnim telefonom.

– Zajedničkim snagama radimo na promociji bezgotovinskog plaćanja za građane BiH. Cilj naše saradnje je da svima olakšamo pristup finansijskim uslugama i kroz to pružimo doprinos daljem razvoju društva u kom poslujemo. Temelji našeg uspjeha izgrađeni su kao sinergija dobrih finansijskih performansi, pažnje prema zajednici i potrebama naših klijenata. Mi slušamo klijente, radimo da zadovoljimo njihove potrebe, ali isto tako vodimo računa da se radeći dobro osjećamo. Ovakvi trenuci, kada kroz nagrade sreću unosimo u nečiji život ili kada okupimo drage prijatelje, čine upravo to – nose dobar osjećaj i za mene i za sve zaposlene u Novoj banci – izjavio je Adžić.

Ispred kompanije Masterkard čestitke je uputila Јelena Ristić, regionalna direktorica za tržišta BiH, Srbije i Crne Gore.

– Svi mi cijenimo praktičnost, brzinu i sigurnost u svojoj svakodnevnici i to su karakteristike koje nam tehnologije, naročito one platne, donose. U okviru sada već tradicionalne nagradne igre koju organizujemo sa našim partnerom, Novom bankom, korisnici Masterkard kartica bili su u prilici još jednom se uvjeriti u sve te pogodnosti, i kako je lagodno plaćati platnim karticama u fizičkom okruženju ili na internetu, ili onda kada se ta kartica sačuva u e-Novčaniku, te i sam vaš telefon postane sredstvo plaćanja. Čestitam svim dobitnicima na osvojenim atraktivnim nagradama, ali hvala i svima koji su u nagradnoj igri učestvovali. Hvala i našem dugogodišnjem partneru, Novoj banci, na kontinuiranim naporima da na domaće tržište donosimo funkcionalna rješenja koja našim sugrađanima olakšavaju život i svakodnevna plaćanja čine jednostavnim, brzim i sigurnim – rekla je Ristićeva.

U 2022. godini Nova banka je nastavila kontinuirani rast u svim segmentima, a posebno u sferi bezgotovinskog plaćanja.

Proces digitalne transformacije doveo je do značajnih promjena, koje se, prije svega, ogledaju u promjeni fokusa sa proizvoda na dinamičku saradnju sa klijentima.

Više od 20.000 klijenata Nove banka trenutno koristi jedan od ponuđenih oblika digitalnih rješenja, od čega je aktivnost na mjesečnom nivou 50 odsto, što je značajan porast u odnosu na prethodne godine.

Obraćajući se prisutnim zvanicama, predsjednik Uprave Nove banke Siniša Adžić čestitao je dobitnicima, a posebno se zahvalio dugogodišnjem partneru, kompaniji Masterkard, sa kojim je uspješno realizovana još jedna ljetnja nagradna igra, kao i promocija boljeg i sigurnijeg način plaćanja – karticom ili mobilnim telefonom.

– Zajedničkim snagama radimo na promociji bezgotovinskog plaćanja za građane BiH. Cilj naše saradnje je da svima olakšamo pristup finansijskim uslugama i kroz to pružimo doprinos daljem razvoju društva u kom poslujemo. Temelji našeg uspjeha izgrađeni su kao sinergija dobrih finansijskih performansi, pažnje prema zajednici i potrebama naših klijenata. Mi slušamo klijente, radimo da zadovoljimo njihove potrebe, ali isto tako vodimo računa da se radeći dobro osjećamo. Ovakvi trenuci, kada kroz nagrade sreću unosimo u nečiji život ili kada okupimo drage prijatelje, čine upravo to – nose dobar osjećaj i za mene i za sve zaposlene u Novoj banci – izjavio je Adžić.

Ispred kompanije Masterkard čestitke je uputila Јelena Ristić, regionalna direktorica za tržišta BiH, Srbije i Crne Gore.

– Svi mi cijenimo praktičnost, brzinu i sigurnost u svojoj svakodnevnici i to su karakteristike koje nam tehnologije, naročito one platne, donose. U okviru sada već tradicionalne nagradne igre koju organizujemo sa našim partnerom, Novom bankom, korisnici Masterkard kartica bili su u prilici još jednom se uvjeriti u sve te pogodnosti, i kako je lagodno plaćati platnim karticama u fizičkom okruženju ili na internetu, ili onda kada se ta kartica sačuva u e-Novčaniku, te i sam vaš telefon postane sredstvo plaćanja. Čestitam svim dobitnicima na osvojenim atraktivnim nagradama, ali hvala i svima koji su u nagradnoj igri učestvovali. Hvala i našem dugogodišnjem partneru, Novoj banci, na kontinuiranim naporima da na domaće tržište donosimo funkcionalna rješenja koja našim sugrađanima olakšavaju život i svakodnevna plaćanja čine jednostavnim, brzim i sigurnim – rekla je Ristićeva.

U 2022. godini Nova banka je nastavila kontinuirani rast u svim segmentima, a posebno u sferi bezgotovinskog plaćanja.

Proces digitalne transformacije doveo je do značajnih promjena, koje se, prije svega, ogledaju u promjeni fokusa sa proizvoda na dinamičku saradnju sa klijentima.

Više od 20.000 klijenata Nove banka trenutno koristi jedan od ponuđenih oblika digitalnih rješenja, od čega je aktivnost na mjesečnom nivou 50 odsto, što je značajan porast u odnosu na prethodne godine.

Obraćajući se prisutnim zvanicama, predsjednik Uprave Nove banke Siniša Adžić čestitao je dobitnicima, a posebno se zahvalio dugogodišnjem partneru, kompaniji Masterkard, sa kojim je uspješno realizovana još jedna ljetnja nagradna igra, kao i promocija boljeg i sigurnijeg način plaćanja – karticom ili mobilnim telefonom.

– Zajedničkim snagama radimo na promociji bezgotovinskog plaćanja za građane BiH. Cilj naše saradnje je da svima olakšamo pristup finansijskim uslugama i kroz to pružimo doprinos daljem razvoju društva u kom poslujemo. Temelji našeg uspjeha izgrađeni su kao sinergija dobrih finansijskih performansi, pažnje prema zajednici i potrebama naših klijenata. Mi slušamo klijente, radimo da zadovoljimo njihove potrebe, ali isto tako vodimo računa da se radeći dobro osjećamo. Ovakvi trenuci, kada kroz nagrade sreću unosimo u nečiji život ili kada okupimo drage prijatelje, čine upravo to – nose dobar osjećaj i za mene i za sve zaposlene u Novoj banci – izjavio je Adžić.

Ispred kompanije Masterkard čestitke je uputila Јelena Ristić, regionalna direktorica za tržišta BiH, Srbije i Crne Gore.

– Svi mi cijenimo praktičnost, brzinu i sigurnost u svojoj svakodnevnici i to su karakteristike koje nam tehnologije, naročito one platne, donose. U okviru sada već tradicionalne nagradne igre koju organizujemo sa našim partnerom, Novom bankom, korisnici Masterkard kartica bili su u prilici još jednom se uvjeriti u sve te pogodnosti, i kako je lagodno plaćati platnim karticama u fizičkom okruženju ili na internetu, ili onda kada se ta kartica sačuva u e-Novčaniku, te i sam vaš telefon postane sredstvo plaćanja. Čestitam svim dobitnicima na osvojenim atraktivnim nagradama, ali hvala i svima koji su u nagradnoj igri učestvovali. Hvala i našem dugogodišnjem partneru, Novoj banci, na kontinuiranim naporima da na domaće tržište donosimo funkcionalna rješenja koja našim sugrađanima olakšavaju život i svakodnevna plaćanja čine jednostavnim, brzim i sigurnim – rekla je Ristićeva.

U 2022. godini Nova banka je nastavila kontinuirani rast u svim segmentima, a posebno u sferi bezgotovinskog plaćanja.

Proces digitalne transformacije doveo je do značajnih promjena, koje se, prije svega, ogledaju u promjeni fokusa sa proizvoda na dinamičku saradnju sa klijentima.

Više od 20.000 klijenata Nove banka trenutno koristi jedan od ponuđenih oblika digitalnih rješenja, od čega je aktivnost na mjesečnom nivou 50 odsto, što je značajan porast u odnosu na prethodne godine.

Obraćajući se prisutnim zvanicama, predsjednik Uprave Nove banke Siniša Adžić čestitao je dobitnicima, a posebno se zahvalio dugogodišnjem partneru, kompaniji Masterkard, sa kojim je uspješno realizovana još jedna ljetnja nagradna igra, kao i promocija boljeg i sigurnijeg način plaćanja – karticom ili mobilnim telefonom.

– Zajedničkim snagama radimo na promociji bezgotovinskog plaćanja za građane BiH. Cilj naše saradnje je da svima olakšamo pristup finansijskim uslugama i kroz to pružimo doprinos daljem razvoju društva u kom poslujemo. Temelji našeg uspjeha izgrađeni su kao sinergija dobrih finansijskih performansi, pažnje prema zajednici i potrebama naših klijenata. Mi slušamo klijente, radimo da zadovoljimo njihove potrebe, ali isto tako vodimo računa da se radeći dobro osjećamo. Ovakvi trenuci, kada kroz nagrade sreću unosimo u nečiji život ili kada okupimo drage prijatelje, čine upravo to – nose dobar osjećaj i za mene i za sve zaposlene u Novoj banci – izjavio je Adžić.

Ispred kompanije Masterkard čestitke je uputila Јelena Ristić, regionalna direktorica za tržišta BiH, Srbije i Crne Gore.

– Svi mi cijenimo praktičnost, brzinu i sigurnost u svojoj svakodnevnici i to su karakteristike koje nam tehnologije, naročito one platne, donose. U okviru sada već tradicionalne nagradne igre koju organizujemo sa našim partnerom, Novom bankom, korisnici Masterkard kartica bili su u prilici još jednom se uvjeriti u sve te pogodnosti, i kako je lagodno plaćati platnim karticama u fizičkom okruženju ili na internetu, ili onda kada se ta kartica sačuva u e-Novčaniku, te i sam vaš telefon postane sredstvo plaćanja. Čestitam svim dobitnicima na osvojenim atraktivnim nagradama, ali hvala i svima koji su u nagradnoj igri učestvovali. Hvala i našem dugogodišnjem partneru, Novoj banci, na kontinuiranim naporima da na domaće tržište donosimo funkcionalna rješenja koja našim sugrađanima olakšavaju život i svakodnevna plaćanja čine jednostavnim, brzim i sigurnim – rekla je Ristićeva.

U 2022. godini Nova banka je nastavila kontinuirani rast u svim segmentima, a posebno u sferi bezgotovinskog plaćanja.

Proces digitalne transformacije doveo je do značajnih promjena, koje se, prije svega, ogledaju u promjeni fokusa sa proizvoda na dinamičku saradnju sa klijentima.

Više od 20.000 klijenata Nove banka trenutno koristi jedan od ponuđenih oblika digitalnih rješenja, od čega je aktivnost na mjesečnom nivou 50 odsto, što je značajan porast u odnosu na prethodne godine.