Mercator dobro posluje, ali gubi tržište
Slovenski trgovački lanac Mercator u vlasništvu Agrokora Ivice Todorića dobro posluje, a smanjena dobit je posljedica restrukturiranja, cjenovnog pritiska konkurencije i pada marži kod glavnih prehrambenih proizvoda, rekao je u razgovoru za ljubljansko Delo direktor Mercatora Toni Balažič
Prema njegovim riječima, zbog cjenovne konkurencije i sve manjih marži koje ostvaruje, Mercatorov udio u maloprodaji u Sloveniji zadnjih se godina s nekadašnjih 45 smanjio na 30 odsto.
– Najveći dio proizvoda, koje nudi Mercator, ima porijeklo iz regiona, što je naša prednost, ali da bismo bili profitabilniji trebamo i proizvode s kojima ćemo konkurisati drugim trgovačkim lancima – rekao je Balažič.
On nije želio komentarisati stanje u Agrokoru u čijem je vlasništvu Mercator. Naveo je da je od 2015. godine udruživanjem s Agrokorom ostvaren pozitivan sinergijski učinak od 55 miliona eura. Agrokor je značajan poslodavac u regionu i jedini sposoban da se suoči s konkurencijom stranih lanaca, naveo je Balažič i dodao da vjeruje da je ekipa, koja vodi koncern sposobna da pronađe rješenja za sadašnje teškoće zbog pada kreditne ocjene.
– Stalno se govori o Agrokorovom dugu, ali ne i o njegovom cash flowu i tome da se radi o velikom preduzeću. Mislim da problem Agrokorove zaduženosti i nije tako veliki, iako se pokazuju slabosti u načinu njegova finansiranja – je Balažič. (Ekonomski)