Facebook uvodi novine kojim konkuriše YouTube i Netflixu

TECH

Facebook je povukao svoj dosad najveći potez – svojim korisnicima će omogućiti gledanje video sadržaja preko opcije Watch, koju doduše uvodi prvo za korisnike u Americi

Proizvod će biti dostupan na mobilnoj aplikaciji, sajtu i televizijskoj aplikaciji.

Kako je najavljeno, korisnici će moći da gledaju i otkrivaju zanimljive video snimke, i to ne samo na svom news feedu i da u isto vriјeme komentarišu i povezuju se sa drugima kojima imaju ista interesovanja.

Izvršni direktor Facebooka Mark Zakerberg u svom postu poručio je da će Watch omogućavati svojim korisnicima da „razgovaraju i povezuju se s ljudima tokom epizoda i da se pridružuju grupama ljudi koji vole iste šou programe, a kasnije će se izgraditi i njihova zajednica“.

Facebook je objavio da će nova usluga uključivati video sadržaj s američkom ženskom košarkom, safari šou National Geographica, šou za roditelje kompanije Time, a nastaviće se i emitovanje bejzbola. Platforma će biti otvorena za sve koji proizvode šou programe kao mesto za distribuciju video snimaka.

Ta kompanija sa svojim redizajniranim proizvodom suočiće se sa već prenatrpanim tržištem, i to ne samo s tradicionalnim televizijskim mrežama nego i s konkurencijom novih proizvođača sadržaja poput Netflixa, YouTube-a, Twittera i Snapchata.

Kako piše TechCrunch, pojedinim korisnicima će ova opcija biti dostupna već ove nedelje a „šuška“ se da će partneri koji kreiraju video sadržaj samo za Facebook dijeliti zaradu od reklama sa kompanijom i to u odnosu 55:45%.