I Xiaomi prikazao koncept pametnih naočara sa MicroLED ekranom
Imaju više mogućnosti od Facebook-ovih Ray-Bans-a, pod pretpostavkom da zaista postoje.
Xiaomi je najavio pametne naočare pod nazivom Xiaomi Smart Glasses. Portparol kompanije kaže da još ne postoji plan za njihovo stvarno stavljanje u prodaju, međutim Xiaomi je pružio dovoljno detalja da bi konceptni proizvod djelovao donekle vjerovatno – barem u nekom trenutku u budućnosti.
Xiaomijeve naočare imaju relativno uobičajen oblik, ali za razliku od Facebook i Ray Banovih upravo najavljenih naočara Stories, one zapravo imaju ekran koji se može koristiti za AR funkcije. Xiaomi kaže da je korišćen monohromatski MicroLED sistem zbog “veće gustine piksela i dužeg vjieka trajanja, dok ima jednostavniju strukturu” u poređenju sa OLED -om. Prema Xiaomi-u, MicroLED „omogućava kompaktniji ekran, kao i lakšu integraciju ekrana“.
MicroLED je tehnologija emitovanja ekrana koja se smatra prirodnim naslednikom OLED-a. Međutim, i dalje je veoma skupa i tek treba da se primijeni u više od nekolicine komercijalnih proizvoda.
Xiaomijev ekran je “otprilike veličine zrna pirinča” na 2,4 mm k 2,02 mm i ima najveću svjetlinu od 2 miliona nita. Naravno, svjetlost neće biti tako jaka kada zaista dopre do vašeg oka – izuzetna svjetlina je tu da se i dalje može vidjeti na direktnom sunčevom svijetlu nakon prolaska kroz optičko sočivo, koje prelama i usmjerava svjetlost. Xiaomi navodi slučajeve upotrebe poput navigacije, prevođenja uživo i obavještenja za ekran.
Naočare su nezavisni Android uređaj koji ne zahtijeva stalnu vezu sa telefonom – Xiaomi predlaže da bi jednog dana čak mogle da zamijene vaš telefon. Od hardvera je tu neimenovani četvorojezgarni Arm procesor, Wi-Fi i Bluetooth moduli, baterija i kamera od pet megapiksela. Xiaomi kaže da su naočare teške samo 51 gram.
Kao što je unaprijed pomenuto, ove naočare neće biti dostupne javnosti i možda čak neće ni postojati, pa biste na Xiaomijeve tvrdnje trebalo da uzmete sa određenom dozom skepse. Međutim, nakon Facebook objave i neposredno prije Apple-ovog iPhone događaja, demonstracija koncepta je jasan pokazatelj da Xiaomi želi da se smatra igračem u AR prostoru.