Uspješna godina za Vispak, realizacija 46 miliona KM

Ova godina za visočku kompaniju Vispak bila je uspješna, a direktor korporativnih komunikacija AS Group, Adis Hasaković tvrdi da je najuspješnija od 2010. godine od kada je aktivirana

Na novogodišnjoj konferenciji za medije istakao je da je očekivana realizacija s krajem decembra oko 46 miliona KM.

Hasaković je istakao da je prve godine kada je AS Group aktivirala Vispak realizacija je bila 18 miliona KM, što je pokazatelj da se domaćinskim odnosom i kvalitetnim upravljanjem mogu pokrenuti preduzeća koja su bila u jako lošem stanju.

Naglasio je da su planovi ostvareni, a strategija dala željene rezultate te da je bosanska kafa i kuhinja prepoznata na domaćem tržištu i na tržištu van granica. Prednjači Zlatna džezva, a slijede Begova čorba, Tarhana, Tajna i Laganini. Idemo dalje, potencijal je ogroman, a Vispak je tek na početku uspješne priče – poručio je Hasaković.

Mišljenja je da se uspjeh mjeri u milionima jer su veći dio poslova prepustili mladim ljudima koji su kreativni i željni pokazivanja svojih kvaliteta.

Na tržište je danas plasirana nova kokošija juha kompanije Vispak, a degustacija se očekuje u velikim marketima tokom januara.