Tešanjski ‘Madi’ najbrže rastući brend u bivšoj Jugoslaviji
Kompanija Madi iz Tešnja postala je regionalni lider u proizvodnji piletine na Zapadnom Balkanu, i najbrže je rastući regionalni brend na tom polju
Kompanija se nastavlja razvijati i osvajati nova tržišta. Njihovi proizvodi su već odlično plasirani na tržištima Srbije i Crne Gore, a uskoro planiraju prodor i na ostala regionalna tržišta, potvrdio je direktor kompanije Maid Jabandžić u razgovoru za portal Fokus na regionalnom sajmu u Novom Sadu.
– Madi je najveći proizvođač piletine na Zapadnom Balkanu. Kad je piletina u pitanju, mi smo najbrže rastući brend u regiji, to pokazuju sve činjenice, svi bilansi. Madi je regionalni lider kada su u pitanju proizvodi od piletine. Tu je naše mjesto, po infrastrukturi, po standardim i po svemu ostalom, rekao je Jabandžić.
Dodaje da kompanija uveliko radi na plasmanu na tržišta izvan Bosne i Hercegovine, i tako će i nastaviti. Tržište Srbije je dosta dobro prepoznalo brend Madi, a ozbiljno rade u Crnoj Gori gdje su već prepoznatljivi.
– U narednom periodu biće akuelna i druga tržišta. Možda još nije momenat da pričamo o tome, ali Madi ide dalje. Uvijek radimo na novim ugovorima, i vrlo brzo ćemo biti prisutni i u svim ostalim zemljama u regiji, rekao je Jabandžić.
Kompanija Madi lani je ostvarila ukupne prihode od 111,3 miliona maraka, u odnosu na 84,5 miliona godinu ranije. (Fokus)