Sara Džesika Parker: Instagram je najbolji način za komuniciranje s klijentima

Nakon cipela, crnih haljina i parfema, sada ima i svoju kolekciju torbi… pa otuda za Džesiku, poslovnu ženu, Instagram nije samo omiljena socijalna mreža, nego i način da dopre do novih klijenata i oslušne fidbek svog brenda

Instagram je najbolji način za komuniciranje s pratiocima, tu možemo pretresti zanimljive teme, razmijeniti ideje, podijeliti fotografije, zaviriti u nečiji profil i otkriti nešto novo. Posebnost Instagrama baš je ta konstantna cirkulacija zabave, kreativnosti i noviteta, što nam je dostupno na bilo kojoj tački svijeta – rekla je Sara Džesika Parker na predavanju Efekt Instagrama: gdje se susreću posao i strast, u sklopu nedavne Nedjelje oglašavanja u Njujorku.

Ikona stila, proslavljena ulogom njujorške novinarke i književnice Keri Bredšou u serijalu Seks i grad, godinama je na listama najbolje obučenih glumica (igra glavnu ulogu i izvršni je producent HBO-ova serijla Razvod), a njoj u čast slavni obućar Manolo Blahnik nazvao je jedne svoje cipele SJP. Cipele su i njena velika strast: SJP Collection naziv je njenog brenda koji je 2014. pokrenula s poslovnim partnerom Džordžom Malkemasom III, a njene cipele, koje se izrađuju u porodičnim obućarskim manufakturama u Italiji, posebne su, pored toga po eleganciji i kvalitetu, i po traci koja se nalazi na peti.

Najnoviji poslovni poduhvat Džesike Parker (52) kolekcija je torbi kojoj je prethodila linija malih crnih haljina, a nedavno je predstavila i miris Stash, najnoviji u njenoj kolekciji parfema kojima je od pokretanja 2005. osvojila svjetsko tržište. S bogatstvom koje se procjenjuje na 90 miliona dolara i za holivudske pojmove vrlo mirnim privatnim životom – 20 je godina u braku s kolegom Metjuom Broderikom s kojim ima troje djece – i nosom za biznis, Sara Džesika Parker nimalo se ne ponaša poput zvijezde.

Nikada nemojte potcijeniti mušterije, jer vremena su se promijenila

Ne krije se od paparaca, ljubazno razgovara s prolaznicima, osmjehuje se neznancima, a ne ustručava se ni postove iz privatnog života podijeliti sa obožavaocima, kojih je gotovo četiri miliona na Instagramu. To joj je ne samo omiljena socijalna mreža, nego i način da dopre do novih klijenata i oslušne fidbek svog brenda.

U predavanju nudi i savjete: Usredsredite se na klijente i na ono što oni žele. Nemojte misliti da ste najpametniji, nego učite od drugih, kao što mi pratimo male proizvođače i porodične firme. Nikada nemojte potcijeniti mušterije, jer vremena su se promijenila – danas novi potrošači učestvuju u samom procesu dizajniranja, prate svaku fazu razvoja i plasiranja brenda, sugerišu šta bi htjeli i koja su njihova očekivanja.