Digitalni pretplatnici uvećali dobit Njujork tajmsa

Finansije

Američki dnevni list „Njujork tajms” uknjižio je bolji kvartalni profit od očekivanog zbog porasta broja digitalnih pretplatnika, prenosi agencija Rojters

Taj list je na kraju drugog kvartala završenog 25. juna imao 2,3 miliona digitalnih pretplatnika, što je za 63,4 odsto više nego u istom periodu prošle godine, dok je ukupan profit dostigao 15,6 miliiona dolara u odnosu na gubitak od 211.000 dolara iz drugog kvartala 2016. godine.

Njujorški list je, u nastojanju da uveća prihode od digitalnog izdanja, ponudio popuste kako bi privukao pretplatnike na svoje onlajn izdanje, kao i na neinformativne usluge, kao što su dnevne slagalice i kuvarski recepti.

Prihodi od oglašavanja u digitalnom izdanju, koji čine gotovo 42 odsto ukupnih prihoda od oglašavanja, povećani su za 22,5 odsto na 55,2 miliona dolara u tom kvartalu. Istovremeno, prihodi od oglašavanja u štampanom izdanju su nastavili da padaju, potonuvši za 10,5 odsto na 77,1 milion dolara, jer štampano izdanje privlači manje pretplatnika.