Renault Alaskan: Još jedan pik-ap stiže u Evropu

Automobil

Nakon Južne Amerike, Renault Alaskan će moći da se vozi i na Starom kontinentu, ali samo u dizel verziji

Godinu dana nakon svjetske premijere, Renault Alaskan dolazi i u Evropu. Ovaj bliski rođak Nissana NP300 Navare na evropskom tržištu biće dostupan sa 2.3 litarskim dCi dizelašem.

Kupci će moći da biraju između modela čiji motor ima jedan turbo punjač i razvija 160 ks, i twin-turbo agregata sa 190 konjskih snaga. Za prenos snage koristiće se šestobrzinski manuelni ili sedmostepeni automatski mjenjač.

Renault Alaskan proizvodi se u Nissanovoj fabrici u Barseloni a u početku će u Evropi biti dostupan samo u „double-cab“ verziji, sa 2 reda sjedišta, i 4×4 pogonom. Ponuda će kasnije biti proširena u zavisnosti od potreba tržišta svake zemlje ponaosob.

Renault će kupcima ponuditi garanciju u trajanju od 3 godine ili 100.000 pređenih km, dok će za klijente u Francuskoj garancija važiti 2 godine, ali uz neograničenu kilometražu.

Oprema modela Alaskan, između ostalog, obuhvata i sedmonični ekran multimedijalnog sistema osjetljiv na dodir, kameru koja snima okruženje vozila od 360 stepeni i beskontaktno otključavanje i startovanje vozila.

Pik-ap ima i diferencijal sa ograničenim proklizavanjem, zatim pomoć prilikom polaska na uzbrdici (Hill Start Assist), sistem kontrole prilikom spuštanja niz strm teren (Hill Descent Control) i tri moda vožnje (2WD, 4WD i 4WD za sporu vožnju na zahtjevnim terenima).

Prosječna, fabrički deklarisana potrošnja iznosi 6,3 l/100 km, a francuski proizvođač kaže da je optimista u pogledu prodaje modela Alaskan u Evropi, s obzirom da je u 2016. na evropskom tržištu zabilježen rast prodaje pik-ap vozila ove klase od 25%, dok je u prvoj polovini 2017. rast iznosio 19%.