Koji auto-brendovi imaju najlojalnije kupce

Automobil

Najnovija analiza pokazala je da je Mercedes najvredniji auto-brend na svijetu, ali to ne znači i da ova marka automobila ima najvjernije kupce

Prema opsežnom istraživanju koje je u SAD sproveo Edmunds, kupci japanskih brendova automobila su najvjerniji, jer se prilikom kupovine sljedećeg modela najčešće odlućuju za vozilo iste marke.

Istraživanjem je obuhvaćeno čak 13,9 miliona vozila koja su kupljena u periodu od 2007. do 2017. godine, a rezultati pokazuju da su najlojalniji kupci vlasnici Tojote, Subarua i Honde. Među prvih pet su i dva američka auto-brenda, Ram i Čevrolet.

Rezultati otkrivaju da se u 2017. čak 63% vlasnika Tojota vozila odlučilo da ponovo kupi automobil istog proizvođača, dok je u slučaju Subarua to učinilo 61%, a na primjeru Honde 60% vlasnika.

Najmanje vjerni svojoj marki automobila, prema ovom istraživanju, su vlasnici vozila Mini, Fijat, Mitsubiši, Krajsler, Smart i Dodž.

Novi Mitsubiši ponovo će kupiti svega 21 odsto starih vlasnika, za Smart će se ponovo odlučiti njih 19%, a za Krajsler samo 16% ranijih vlasnika vozila ovog brenda.

Kada je riječ o premijum markama, i tu je u vrhu jedan japanski auto-brend. Naime, najlojalni kupci su vlasnici Leksusa, koji se u 51% slučajeva prilikom nabavke novog automobila ponovo odlučuju za isti brend.

Zatim slijede kupci Audija (47%) i Lend Rovera (40%). Najvredniji auto-brend na svijetu – Mercedes, je na 4. mjestu sa rezultatom 39%.

Na začelju liste vjernosti svom brendu su Volvo (26%), Jaguar (24%) i Infiniti (22%).