Google uveo promjene: Sve je teže prepoznati oglase na pretraživaču

Computers

Google je nedavno promijenio način prikazivanja rezultata pretraživanja na svojoj tražilici na web brauzerima za računare. Promjena nije radikalna, no po reakcijama na internetu, nisu svi oduševljeni s novim načinom prikaza rezultata iznad kojih se sada prikazuje ikona stranice te izvor članka.

Vizualno, stariji način prikaza bio je jednostavniji, iako će se većina korisnika, kao i uvijek, vjerojatno brzo naviknuti na promjene, prenosi Zimo.

No to nije sve što je Google promijenio na pretraživaču za računare, već je uveo i malu, no prilično zanimljivu promjenu u načinu prikazala linkova s oglasima. Prije više godina, nije bilo teško razlučiti linkove s oglasima, od ‘pravih’ linkova s rezultatima pretraživanja jer su oglasi bili smješteni bočno, odnosno pozadina dijela s oglasima imala je drukčiju boju. S vremenom Google je izbacio bočne oglase, kao i drukčiju boju pozadine, no linkovi s oglasima koji su se nalazili pri vrhu ipak su se razlikovali od rezultata pretraživanja po boji linka.

S novom promjenom raspoznavanje rezultata pretraživanja od oglasa postalo je još teže te dio korisnika više neće znati da je link na koji su kliknuli u biti reklama, a ne rezultat organskog pretraživanja koje im je prikazao Google. Naime, oglasi se sada od rezultata pretraživanja razlikuju samo po tome što u gornjem lijevom uglu stoji boldovana oznaka ‘oglas’ (ad), dok pri rezultatima pretraživanja na tom mjestu stoji ikona stranice i mnogi korisnici pri pregledavanju rezultata pretraživanja neće ni primijetiti tu ikonu. To su potvrdili i neki stručnjaci za digitalni marketing čiji klijenti bilježe povećanje broja klikova od 4 do 10 posto prilikom pretraživanja na računarima od kad je Google uveo promjenu u prikazu oglasa.

Iz američke kompanije kažu kako su nove promjene uveli kako bi korisnicima koji pretražuju Google pomogli u boljem shvatanju porijekla informacija, što bi im trebalo pomoći pri istraživanju i pokušaju pronalaska što boljih rezultata pretraživanja. No pogotovo kada vidimo da je povećan broj klikova na oglase, nije teško zaključiti da ekipa iz Googlea dobro zna što radi i koja je bila njihova namjera s takvim promjenama, piše portal Digiday.