Google ostvario rezultate bolje od očekivanih, dionice uzletjele

Berza

Evo najvažnijih brojki:

Zarada po dionici: 16,40 USD prema 11,29 USD koliko su iznosile procjene Refinitiva
Prihod: 46,17 milijardi dolara u odnosu na 42,90 milijarde dolara koliko su iznosile procjene Refinitiva
Google Cloud: 3,44 milijarde dolara naspram 3,32 milijarde, koliko je procijenio StreetAccount.
YouTube oglasi: 5,04 milijarde dolara naspram 4,39 milijardi dolara koliko je procijenio StreetAccount.
Troškovi prikupljanja prometa (TAC): 8,17 milijardi dolara u odnosu na 7,66 milijardi dolara koliko je procijenio StreetAccount.

Kompanija je nadmašila procjene, nakon svog prvog pada prihoda u drugom kvartalu. Rezultati su pokazali snažan oporavak u svom ključnom oglašivačkom segmentu, koji je teško pogođen povlačenjem potrošačke potrošnje usljed pandemije Covid-19, prenosi Seebiz.eu.

Za kvartal koji je završio 30. septembra, kompanija je ostvarila ukupni prihod od oglašavanja od 37,10 milijardi dolara, u poređenju s 33,80 milijardi dolara prije godinu dana. YouTubeov oglasni rast bio je posebno snažan, 32% više nego prije godinu dana. Strahovi od kršenja pretraživačkog oglašavanja nisu se ostvarili, jer je kompanija “Search and Other” kategorija oglašavanja pokazala rast od 6% u odnosu na prije godinu dana.