Deloitte treću godinu zaredom najvrijedniji brend za pružanje usluga na svijetu

Tržište

Prema nedavno objavljenom izvještaju međunarodne firme za procjenu brendova Brand Finance, Deloitte je treću godinu zaredom prepoznat kao najvrijedniji i najjači komercijalni brend na svijetu u oblasti pružanja profesionalnih usluga, čija vrijednost iznosi 26,7 milijardi američkih dolara.

„Deloitte postoji više od 175 godina. Naša fleksibilnost zasnovana je na sposobnosti da odgovorimo, prilagodimo se i razvijamo u skladu sa globalnim promenama. Naš brend je simbol te fleksibilnosti i veze koje smo stvorili pravi su odraz uticaja koji ostvarujemo“, rekao je Darko Stanisavić, glavni partner Deloitte Srbija.

Ovo priznanje svjedoči o Deloitte-ovoj kolektivnoj fleksibilnosti tokom protekle, do sada nezapamćene godine, tokom koje smo nastojali da odgovorimo na promjene, oporavimo se i napredujemo u svijetu koji se neprekidno razvija. Stanisavić je istakao da je ponosan na sve Deloitte-ove stručnjake koji su sve vrijeme ulagali veliki trud da ostvare najveći mogući doprinos svojim klijentima, zajednici i kolegama tokom pandemije.

Takođe, to je priznanje načinu na koji je Deloitte uspio da se prilagodi potrebama klijenata u stalnim promjenama, da poveća ulaganja u oblasti sa najvećim potencijalom (kao što su transformacija, sajber, digitalna i cloud tehnologija), kao i da podrži zajednicu.

„Velika je čast biti proglašen najjačim i najvrednijim brendom za pružanje profesionalnih usluga treću godinu zaredom. Kao najveća svetska organizacija za pružanje profesionalnih usluga, i u Srbiji ćemo nastaviti da ulažemo napore da pomognemo zajednici u kojoj živimo i poslujemo“, zaključio je Stanisavić.