Kupovina aplikacija u 2016. manja u odnosu na 2015.
Kupovina aplikacija, prema istraživanju Fiks DSP, je opala u 2016. godini za 4 posto u odnosu na 2015. godinu
Pretpostavka je da su ljudi skloni određenim aplikacijama i ne žele da ih mijenjaju za neke druge, koliko god one bile slične.
Upravo zato prodaja pada ili stagnira, a takva situacija češća je na iOS uređajima nego na Androidu, što je pomalo paradoksalno jer iOS ima 60 posto više prihoda od aplikacija ali Androidu, koji ima oko 60 posto više preuzimanja na godišnjem nivou. Zaključak je da su iOS korisnici skloni plaćanju za aplikacije koje preferiraju, i da ih neće zamijeniti za neke nove, a Android korisnici su više voljni da isprobaju nešto novo.
Podaci pokazuju da je u prošloj godini zabilježeno 240 miliona preuzimanja preko Google Play-a, u odnosu na 110 miliona preuzimanja kroz App Store, a sve to zahvaljujući snažnom pozicioniranju na tržištima zemalja u razvoju, kao što su Brazil, Indija, Indonezija, Turska i Meksiko. Sa druge strane, Apple sjajno stoji u Kini, koja Googleu onemogućava pristup. Apple vodi i u Velikoj Britaniji, Sjedinjenim Američkim Državama, Australiji, Japanu i Nemačkoj, ili zemljama visokog standarda, što samo po sebi sugeriše zašto su korisnici koji iz njih dolaze skloniji trošenju.