Tedeski ozbiljno razmišlja o četvorodnevnoj radnoj sedmici

Region

Osnivač i vlasnik Atlantik grupe Emil Tedeski rekao je u Beogradu da ne bi trebalo razmišljati samo o tome kako privući kvalitetnu radnu snagu i stručnjake već i kako je zadržati.

Tedeski je na Consumer Rules Summitu u hotelu Hilton naveo i da u Atlantik grupi rade na tome da korporativne uslove prilagode novonastaloj sitauciji, da obezbijede fleksibilno radno vrijeme, rad od kuće.

Nadležni brinu i o čitavom nizu pogodnosti koje podrazumjevaju kvalitetan radni ambijent, korporativnu kulturu i dobar balans slobodnog i radnog vremena, a ozbiljno razmatramo mogućnost četvorodnevne radne nedelje, rekao je Tedeski.

Finansije više, kako kaže, nisu presudni faktor za ostanak na radnom mjestu, na prvom mjestu je sigurnost a na drugom kvalitet ambijenta u kome čovjek radi, kreće se i stvara.

Dodao je da su glavne stvari koje nekoga privlače za rad u komapniji osjećaj perspektive i reda.

Tedeski je ocijenio da kada je riječ o potrošačima živimo u vrijeme u kome je on i kraljica i kralj.

Davno su iza nas vremena kada je industrija i distibuicija diktirala trendove, jedini trend koji danas postoji su želje i nov način života krajnjeg korisnika, rekao je on i dodao da zahvaljujući digitalnim tehnologijama taj vrlo zahtjevni algoritam možemo složiti tako da je preferencija i potreba potrošača na prvom mjestu.

Tedeski je izrazio žaljenje što sada svako želi da ima vrlo detaljno indvidulizovan prozivod, što je, kako je primijetio, ipak teško ostvarivo.

Tedeski je govorio na panelu na kojem su učestvovali i predstavnici nekih od najvećih kompanija u regionu poput MК Grupe, Tikveša i Mojih brendova.

Skoro svi su upozorili da se odlazak radne snage iz regiona, a time i potrošača, u velikoj mjeri odražava na privrednike i da je u tom cilju potrebno uraditi dosta da bi se stvari pormijenile.