Toalet papir im donio najveći prihod
Neto dobit kompanije porasla je na 2,92 milijarde dolara, ili 1,12 dolara po akciji, u trećem kvartalu tekuće fiskalne godine, završenom 31. marta, u odnosu na 2,75 milijardi dolara ili 1,04 dolara po akciji iz istog perioda 2019, izvještava Rojters.
Ova korporacija, koja prodaje svoju robu u više od 180 zemalja svijeta, zabilježila je rast prodaje u tri od pet sektora, pa su njene akcije na jutarnjem trgovanju u petak na Njujorškoj berzi skočile za 1,3 procenta.
Kompanija je takođe saopštila da očekuje isplatu preko 7,5 milijardi dolara dividendi i otkup vlastitih akcija u iznosu od 7,0 do 8,0 milijardi dolara u fiskalnoj 2020. godini.
Prodaja u segmentu zdravstvenih preparata povećana je za 7,0 posto, promet u kategoriji tekstilnih i proizvoda kućne hemije je porastao za 8,0 odsto, u sektoru proizvoda za bebe i žene za 6,0 procenata. Sektori kozmetičkih i proizvoda za negu su jedini zabilježili pad prodaje.
Ukupna neto prodaja je u trećem kvartalu porasla za oko 5,0 odsto, na 17,21 milijardi dolara, jer su potrošači pravili zalihe proizvoda u tokom poslednjih nekoliko nedelja marta.
Kada se izuzmu jednokratne stavke, kompanija je zaradila 1,17 dolara po akciji, nadmašivši procjene na Vols Stritu za četiri centa.
Uprkos dobrim rezultatima Prokter i Gembl je smanjio ciljeve rasta prodaje u cijeloj godini na 3,0 do 4,0 posto, sa prvobitno raspona od 4,0 do 5,0 procenata zbog fluktuacija na tržištima valuta.