Amazon planira otvaranje više tržnih centara
Amazon planira da otvori više tržnih centara sličnih robnim kućama, prenose američke novine The Wall Street Journal.
Ovim potezom želi da poveća svoju autentičnost u američkoj fizičkoj maloprodaji.
U trgovinama će se prodavati proizvodi za domaćinstvo, elektronika i odjeća te će predstavljati vlastiti Amazonov brend, izvijestile su novine, dodajući da će se neke od prvih trgovina otvoriti u državama Kalifornija i Ohio.
Taj potez proizlazi iz Amazonove kupovine američkog lanca supermarketa Whole Foods Market 2017. godine za 13,7 milijardi dolara, što je značajno povećalo prisutnost internet diva u fizičkoj maloprodaji.
Trgovine će biti veličine oko 2800 kvadratnih metara i time znatno manje od tradicionalnih trgovačkih centara, ali veće od većine fizičkih trgovina u Amazonovoj mreži, koja uključuje knjižare i manje trgovine, navodi AFP.
Analitičari su istakli niz strateških razloga za veći Amazonov ulazak u fizičku maloprodaju, uključujući želju za povećanjem prodaje odjeće, namještaja i drugih proizvodnih linija. Itovremeno, ovaj potez vide kao priznanje da je budućnost maloprodaje višekanalna, a ne prvenstveno online.
Amazonov potez u početku će biti eksperimentalan, ali mogao bi biti loša vijest za tradicionalne robne kuće, procijenio je analitičar Neil Saunders.