Ovo je 100 najvrijednijih svjetskih brendova

Ekonomija

Globalna ekonomija je 2020. godine doživjela jedan od najgorih padova od Velike depresije. Ipak, iako su turbulentni učinci COVID-19 bacili mnoge kompanije na koljena, neke su ne samo uspjele ostati na površini usred haosa, već su i napredovale.

Koristeći podatke iz Kantar BrandZ -a, ova grafika prikazuje 100 najboljih vrijednih marki 2021.

BRENDVRIJEDNOST U MILIJARDAMA DOLARAINDUSTRIJAVRIJEDNOST U ODNOSU NA 2020. GODINU
1Amazon$683.85Roba široke potrošnje i maloprodaja64%
2Apple$612.00Tehnologija74%
3Google$458.00Tehnologija42%
4Microsoft$410.27Tehnologija26%
5Tencent$240.93Mediji i društvene mreže60%
6Facebook$226.74Mediji i društvene mreže54%
7Alibaba$196.91Roba široke potrošnje i maloprodaja29%
8Visa$191.29Finansijske usluge2%
9McDonald’s$154.92Hrana20%
10Mastercard$112.88Finansijske usluge4%