Facebook će Messenger uskoro zatrpati reklamama
Facebook već godinama glavninu svojih prihoda ostvaruje od oglasa koji se plasiraju korisnicima mobilnih uređaja, pa su tu činjenicu u kompaniji odlučili iskoristiti do maksimuma
Prvo su „natjerali“ korisnike da instaliraju Messenger ako žele sa telefona da pristupaju porukama unutar Facebooka, pa su unutar njega omogućili kreiranje sponzorisanih objava, a sada kreću i sa klasičnim reklamama.
Za razliku od sponzorisanog sadržaja, koji je korisnik mogao dobiti tek od stranica i kompanija s kojima je ranije komunicirao, novi koncept reklama neće biti ograničen na ovaj način. Naprotiv, oglašivači će moći vrlo precizno da „targetiraju“ ciljane grupe i prikazuju oglase demografiji po izboru, dok će korisnici teško moći izbjeći svoju izloženost prema njima. Naime, reklame bi se svima uskoro trebale početi prikazivati na početnom ekranu Messengera, odmah ispod kontakata.
Ovaj koncept prošao je testiranje u Australiji i na Tajlandu, te se pokazao kao uspješan – kaže Stan Chudnovsky, voditelj projekta Messenger za VentureBeat. Ovaj oblik reklamiranja biće širom svijeta uvođen postupeno, ali svih 1,2 milijarde korisnika trebali bi ga na svojim telefonima vidjeti do kraja ove godine.