Džaba vam Chiron, ako asfalt nije ravan kao pista

Limuzine

Automobil koji ima 1.500 ks i koji je projektovan za maksimalnu brzinu od oko 450 km/h, mora da bude izrazito aerodinamičan i nizak, veoma nizak

Bugatti Chiron predstavljen je 2016. kao naslјednik modela Veyron, a tokom 2017. prvi primјerci ovog skupocјenog hiperautomobila počeli su da stižu na adrese vlasnika širom svijeta.

S obzirom na malu ukupnu seriju (proizvodnja je ograničena na 500 primjeraka) i spor proces izrade automobila, za sada je isporučen neznatan broj vozila, pa je Chiron prava atrakcija koja privlači zaljubljenike u sportske četvorotočkaše gdje god se pojavi na ulici.

Naoružani mobilnim telefonima, fanovi ne propuštaju priliku da ga snime u vožnji, pa je tako jedan od njih zabilježio i “nezgodu” koja se dogodila vlasniku Chirona kada je pokušao da se sa parkinga uključu u ulicu.

Prilikom prelaska sa jedne na drugu asfaltiranu površinu začuo se neprijatan zvuk grebanja prednjeg spojlera automobila, vrijednog 2,4 miliona eura, o kolovoz. Vozač očigledno nije bio mnogo zabrinut zbog toga pa je samo produžio dalje na zaustavljajući se da pogleda eventualnu štetu na automobilu:

Kada su se krajem 19. vijeka u saobraćaju pojavili prvi automobili, u nekim zemljama je iz bezbjednosnih razloga ispred vozila išao pješak čiji je zadatak bio da najavi dolazak automobila i spriječi nesreću. Ne treba ni naglašavati koliko je takva vožnja bila nesnosno spora.

Možda bi danas jedan takav pješak u gradu trebalo da ide ipred Chirona i da provjerava da li su putevi dovoljno ravni da bi ovako spušten sportski automobil uopšte mogao da prođe.