Pearl Jam rasprodao svoje crno vino za 12 minuta!
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img/https://theprestige.ba/wp-content/uploads/2018/08/pearl-jam.jpg)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img/https://theprestige.ba/wp-content/themes/prestige/img/pl-4-3.png)
Pearl Jam je lansirao svoje crno vino u ograničenim količinama, koje se prodalo u rekordnih 12 minuta
Bend je putem njuzletera najavio prodaju 450 kartona crnog vina, koje su razgrabili fanovi prije nego što je iko mogao i da čuje za to.
Svaki karton je koštao 150 dolara i sadržao je 4 flaše. Flaše su brendirane logom Pearl Jam-a i na svakoj je prikazana značajna građevina jednog od sljedećih gradova – Sijetl, Čikago, Boston, Mizula – 4 destinacije njihove turneje Home X Away.
Prihodi od rasprodatog vina su otišli Pearl Jam Fondaciji Vitalogy, koja donira sredstva zajednici u zdravstvu, životnoj sredini i lokalnoj umjetničkoj i kulturnoj sceni. Prodate količine ostvarile su profit od ukupno 67.500 dolara.