Tehnologija, pandemija i kriptovalute: Reklame koje su obilježile Super Bowla

Sport

Sinoć je u Los Anđelesu odigran 56. Super Bowl, američki sportski spektakl, u kojem osim utakmice dominiraju još i muzičke zvijezde, ali i veoma skup reklamni prostor.

Za otprilike 30 sekundi reklamnog prostora NBC-u se plaćalo sedam miliona dolara, a oglasi su bili raznovrsni i zanimljivi.

Nekoliko reklamnih spotova su definitivno bili nostalgičnog karaktera, ali je bio i niz onih koji su u znaku sadašnjeg vremena pandemije i napredne tehnologije. Centralno mjesto zauzele su reklame o električnim automobilima, visokotehnološkom testiranju na koronavirus kod kuće, ali i ono najkontroverznije – kriptovalute.

Česta je pojava i to da kompanije, osim jako skupog reklamnog prostora, za Super Bowl reklame unajme i poznate ličnosti poput Snoop Doga.

Neke od firme koje su sinoć imale svoju reklamu na Super Bowlu su Wallbox, kompanija za električna vozila čija je centralna tema muškarac koji je preživio udar groma, a uvjeravaju ga da “prigrli struju”.

U punom su jeku bile i reklame za sportsko klađenje, koje su sada legalizovane u nekoliko država SAD-a.

Amerikanci su u vremenu predviđenom za reklame zatim mogli vidjeti poznatog glumca Zaca Efrona koji glumi sebe i srčanog ribara u VR igrici, a čije poruka govori o brzini interneta, povezivanju – budućnosti; robotske pse u reklami pivske kompanije, hologram, Snoop Dogga i Marthu Stewart te druge zanimljive ličnosti.