Koja je tajna uspjeha najmoćnije poslovne žene

Angela Arendts nekada je radila za Donu Karan i Burberi, a danas je jedna od glavnih ljudi kompanije Epl i svrstava se među najmoćnije žene svijeta

Međutim, sve do 2010. godine nije otkrila tajnu svog uspjeha. Naime, tada su je zamolili da održi predavanje na Ball State University, na kome je diplomirala.

Nekoliko mjeseci prije nego što je morala da održi govor, shvatila je da je njen uspjeh zapravo posljedica njenog karaktera i osnovnih vrijednosti do kojih drži, a to su saosjećajnost, poniznost, ambicija i intuicija. Kako je rekla, ta spoznaja ju je koštala 20 godina mladosti, 30 godina iskustva i pet mjeseci razmišljanja.

Arendts je odrasla u Indijani i bila je zainteresovana za dizajn i modu. Nakon koledža, preselila se u Njujork, gdje je brzo napredovala u modnom svijetu. Njen put počeo je na mjestu direktorke u kompaniji Dona Karan Internešnal, pa izvršne direktorke Liz Kleborn da bi se konačno skrasila u Burberiju.

Njen uspjeh zapravo posljedica njenog karaktera i osnovnih vrijednosti do kojih drži, a to su saosjećajnost, poniznost, ambicija i intuicija

Godine 2006. preuzela je mjesto predsjednice Uprave i provela sljedećih osam godina na obnavljanju imidža ove robne marke. Njen profesionalni život je išao tačno zacrtanim putem, onako kako je to mogla samo zamisliti, kad je stigao poziv od Tima Kuka, predsjednika Uprave kompanije Epl, koji je tražio nekoga ko će raditi posao u maloprodaji.

Tako se Arendts pridružila Eplu kao direktorka maloprodaje i online trgovine 2014. godine i redizajnirala kompanijsku maloprodaju tako da je u prvi plan stavila povezivanje ljudi. Njen primarni cilj nije bio da se usredsredi na uspjehe u prodaji i velike brojeve, nego da trgovine projektuje tako da se u njima podstakne društvena interakcija.

Da bi to postigla morala je sa svojim zaposlenima razviti snažne međuljudske odnose, kako bi takvu poslovnu filozofiju primijetili i kupci. Zaposlenici Epl maloprodaje odmah su primijetili njen lični pristup, počelo se pričati o njenoj sposobnosti da prenese u kontakte ljubaznost, toplinu, istinski interes za čovjeka s kojim razgovara.

Intuicija, osjećaj srca. To vas nikad neće iznevjeriti i odvesti u zabludu. Ni u poslu, ni u vezi, ni u porodičnim odnosima – izjavila je Angela Ahrendts

Tajna uspjeha poslovnog modela, koji je uvela je u tome što omogućava korisnicima interakciju s proizvodima, koji uz to dobijaju direktne instrukcije kako da bolje koriste svoje mobilne telefone i laptopove, a sve to u prijatnom okruženju.

Promjene, koje su uveli su nježnija rasvjeta, bolji displej za Beats slušalice i Eplove telefonske aparate. Sve to je zapravo rezultat iskustva i dugogodišnjeg rada Angele Arendts u modnoj industriji i njen posebni talenat za dizajn.

Već tada je imala viziju da uspješna trgovina mora imati enterijer, koji podsjeća na ‘gradski trg’ na kojem se okupljaju ljudi da bi se sreli, družili, a ovdje još i pohađali edukaciju iz tehničkih vještina.

Arendts se uzdala u svoje instinkte, pa je prema finansijskom izveštaju Epla, u 2017. godini kompaniji prihodovala 24.200.000 dolara i zaradila brojne pohvale svojih kolega.