Volkswagen se upetljao u marketinšku noćnu moru

Tržište

Oglas za novog golfa pokazao je novi, žuti golf, parkiran ispred kafića pod nazivom Petit Colon, koji sam po sebi nagovještava kolonijalizam.

Ispred kafića stoji crnac, kojeg bijela ženska rukom, ak oja se proteže preko ekrana, nekoliko puta pljesne i odgurne. Oglas stalno prati pop muzika, uz zvukove slične onima u računarskim igrama, piše Reuters.


Društvo je u početku negiralo bilo kakve rasističke prizore u oglasu, naglašavajući da je “rasa prikazanih ljudi nevažna”, tvrdeći da se “snažno protive svim oblicima rasizma, ksenofobije i diskriminacije”.

– Možete zamisliti da smo iznenađeni i šokirani zbog nerazumijevanja našeg videa, napisali su u prvom saopštenju za javnost koje je samo još više naljutilo mnoge.

U drugoj poruci, koja je uslijedila nakon brojnih internet objašnjenja o tome što sve nije u redu s videozapisom, duboko su se izvinili svima na koje bi oglas mogao uticati. Objasnili su da je video dio serije reklamiranja za promociju golfa za osmu generaciju na južnoameričkom tržištu, a trebao bi prikazivati ​​ljubavnu priču između bijele djevojke i crnog dječaka.

Istakli su da je video “nesumnjivo pogrešan i bez ukusa”, ali negirali su bilo kakvu krivicu za video, jer su projekt predali reklamnoj agenciji, a detalji stvaranja oglasa još se istražuju.