Meta bi također mogla uvesti plaćene plave kvačice
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img/https://theprestige.ba/wp-content/uploads/2018/03/facebook-news-feed-change.jpg)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img/https://theprestige.ba/wp-content/themes/prestige/img/pl-4-3.png)
Koliko god se činilo da Twitter “luta” sa opcijom svoje Twitter Blue pretplate i da to nije ono što korisnici žele ipak Twitteru donosi oko 7 miliona dolara po kvartalu, a čini se da i Meta sada želi dio tog kolača zbog čega razmatra naplatu plave kvačice u svojim aplikacijama.
Prema otkriću stručnjaka za obrnuti inženjering Alesandra Paluzija (Alessandra Paluzzi), u programskom kodu Facebooka i Instagrama spominje se “plaćena plava kvačica”.
S obzirom na izvornu svrhu verifikacije, sada ostaje upitna svrha kvačice ako se ona može samo tako kupiti. Imaju li takve kvačice ikakvu vrijednosti svaki će korisnik odlučiti za sebe i svoj profil, a pravi dokaz njihove vrijednosti tek će vidjeti matične kompanije na svojim kvartalnim i godišnjim finansijskim izvještajima, navodi se na portalu Noob.