Zašto je Netfliks bolji od konkurencije?

Lider

Izvršni direktor Netfliksa (Netflix) Rid Hejstings (Reed Hastings) rekao je da je stvaranje originalnog sadržaja ključno za konkurentnost kompanije protiv online rivala, kao što su Amazon i Jutjub (YouTube), kao i tradicionalne televizije

„Prelazak s televizije na gledanje sadržaja po želji snažan je, a mnogi imaju puno slobodnog vremena, stoga će mnoge internet TV usluge biti uspješne“, poručio je Hejstings.

Kompanija je objavila da su prihodi u drugom tromjesečju dosegli 2,8 milijardi dolara, 32 posto više nego u istom periodu prošle godine, dok je broj pretplatnika porastao za 5,2 miliona u odnosu na prethodni kvartal i dostigao 104 miliona.

Hejstings kaže da su mogućnosti za rast kompanije velike, s obzirom na širenje interneta u svijetu, pa je više od polovine pretplatnika Netfliksa sada izvan SAD-a. On je poručio i to da će kompanija nastaviti da proizvodi filmove i serije u vlastitoj produkciji. Kada je osnovan 1997. godine Netfliks je nudio mogućnost primanja DVD-a po fiksnoj cijeni, potom je proširio ponudu na internet omogućujući pretplatnicima gledanje filmova i drugih emisija na zahtjev.

Od 2013. godine kompanija je počela da proizvodi vlastite, originalne emisije, među kojima je jedna od najpoznatijih dramska serija „Kuća od karata“. Netfliks je poručio da će i ove godine povećati investicije u stvaranje originalnog sadržaja, a smanjiti licencirane sadržaje, kao što su filmovi.